Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
X
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 ORGANY WŁADZY
Prezydent Miasta
Rada Miasta
 PRAWO
Uchwały
Protokoły Rady Miasta Opola
Budżet
Zarządzenia
Podatki i opłaty lokalne
Rejestry aktów prawa miejscowego
Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie
 WYBORY
Samorząd terytorialny - 2006
Parlament Europejski - 2009
Samorząd terytorialny - 2010
Sejm i Senat RP - 2011
Parlament Europejski 2014
Samorząd terytorialny - 2014
 URZĄD MIASTA OPOLA
Dane podstawowe
Przedmiot działalności
Organizacja Urzędu
Spis telefonów Urzędu Miasta
Struktura Urzędu Miasta Opola - Dane teleadresowe
Wydział Spraw Obywatelskich
Urząd Stanu Cywilnego
Jednostki podległe
Wydział Kontroli Wewnętrznej
Analiza dot. skarg i wniosków
Biuro Urbanistyczne - Planowanie Przestrzenne
ISPA
Miejski Rzecznik Konsumentów
Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Wydział Komunikacji
Wydział Inwestycji Miejskich
 INNE
Spółki prawa handlowego
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Instrukcja obsługi biuletynu
Redakcja Biuletynu
Oświadczenia majątkowe
Inicjatywa uchwałodawcza
System informacji o środowisku
Oceny jednostek miejskich
Ogłoszenia o wolnych etatach w Urzędzie Miasta
Zawiadomienia
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Organizacje pozarządowe
Rejestry
Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
Dialog techniczny
Dostęp do Informacji Publicznej
Strategia rozwoju Opola w latach 2012-2020
Ogłoszenia o wolnych etatach w miejskich jednostkach organizacyjnych
    AKTUALNE OGŁOSZENIA 2014r.
    WYNIKI KOŃCOWE NABORÓW 2014r.
    AKTUALNE OGŁOSZENIA 2013 R.
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Straż Miejska w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Straż Miejska w Opolu
       Ogród Zoologiczny w Opolu
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Publiczne Gimnazjum Nr 5
       Młodzieżowy Dom Kultury
       Publiczne Gimnazjum Nr 5
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu - ogłoszenie nieaktualne
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Przedszkole Publiczne Nr 55
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
       Przedszkole Publiczne Nr 44
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu
       Przedszkole Publiczne Specjalne Nr 53
       Przedszkole Publiczne Nr 46
       Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
       Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
       Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Przedszkole Publiczne Integracyjne Nr 51
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
    ARCHIWUM NABORÓW
    Ogród Zoologiczny w Opolu
    WYNIKI KOŃCOWE NABORÓW 2013 R.
    Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
 Urzędy Centralne
Spis adresów
 OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do opracowania Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Opolskiej
 Informacje
Zarządzenia
Przetargi
Ogłoszenia
Obwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Dyrektor 
Publicznego Gimnazjum nr 5 im. Aleksandra Kamińskiego
ul.Ozimska 48 w Opolu
Tel. 77 4231551
 
ogłasza nabór na stanowisko
 
referent ds. ksiegowości
 
1.      Adres jednostki:
 
Publiczne Gimnazjum nr 5 im. A. Kamińskiego
45-368Opole
      ul. Ozimska 48a
 
2.      Określenie stanowiska:
 
 referent ds. księgowości
 
3.      Wymiar etatu:
 
1/2 etatu (20 godzin tygodniowo)
 
4.      Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
 
      Zgodnie z art.3 ustawy z dnia 22 marca 1990 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z2001  
      r nr 142 poz.1593 z póź. zm.) pracownikiem samorządowym może być osoba która:
          - ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej
          - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
          - nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko      
            działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko    
     wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
    - posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do   
      wykonywania obowiązków st.referenta ds. księgowości,
          - cieszy się nieposzlakowaną opinią,
    - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
    - posiada wykształcenie co najmniej średnie preferowane ekonomiczne, uzupełniające ekonomiczne,   
      studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3- letnia praktyka w   
       księgowości bądź wykształcenie średnie (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna)  
      i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości.
 
5.   Wymagania dodatkowe:
 
- znajomość gospodarki finansowej jednostki budżetowej,
- znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Finansowo – Księgowym -Vulcan,
- umiejętność biegłej obsługi komputera i pracy w środowisku Windows, Word, Excel, Internet,
- dobra organizacja pracy, rzetelność oraz komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja  
 czasu  pracy, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność logicznego myślenia,
- dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
- gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- wysoka kultura osobista.
 
6.      Zakres zadań:
- kompletowanie dokumentów,
- sprawdzanie pod względem formalnym,
- dekretowanie i księgowanie dowodów,
- uzgadnianie i analizowanie kont syntetycznych i analitycznych w trakcie i po zakończeniu   
 każdego  miesiąca,
- uzgadnianie stanu zobowiązań i należności na koniec miesiąca,
- pomoc główniej księgowej przy rozliczaniu dokumentów związanych z projektami
 z Europejskich Funduszy Społecznych,
 
7.        Warunki pracy na danym stanowisku:
 
Praca w budynku Publicznego Gimnazjum nr 5 w Opolu przy ul. Ozimskiej 48a, parter. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 800 – 1200, praca w zespole, kontakt bezpośredni lub telefoniczny z płatnikami.
 
8.   Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PG-5 Opole:
 
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
  
9. Wymagane dokumenty:
1.      CV.
2.      List motywacyjny.
3.      Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4.      Kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje.
5.      Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie.
6.      Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji dodatkowych.
7.      Oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych.
8.      Oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku  referenta ds. księgowości.
9.      Kserokopia dowodu osobistego.
10. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
10.  Sposób i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, opatrzonych hasłem „ Nabór na stanowisko referent ds. księgowości” w sekretariacie Publicznego Gimnazjum Nr 5 im. Aleksandra Kamińskego 45-368 Opole, ul. Ozimska 48a lub przesłać listem na adres placówki do dnia20.09.2013 do godz. 1400.
 
11.  Inne informacje:
1.        O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do Publicznego Gimnazjum Nr 5  
       w Opolu. Oferty które wpłyną po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
2.        Dokumenty nie kompletne nie będą rozpatrywane.
3.        O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru na ww. stanowisko, kandydaci zostaną  
       powiadomieni indywidualnie.
4.        Wyniki naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
       (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PG 5 w Opolu.
     
Dyrektor Publicznego Gimnazjum Nr 5
im. Aleksandra Kamińskiego  
w Opolu
mgr Lucyna Dzikiewicz - Niski

Ilość odwiedzin: 1681
Nazwa dokumentu: Publiczne Gimnazjum Nr 5
Skrócony opis: Referent ds.księgowości
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Lucyna Dzikiewicz-Niski
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2013-09-06 12:37:03
Data udostępnienia informacji: 2013-09-06 12:37:03
Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-06 12:42:00

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...