Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
X
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 ORGANY WŁADZY
Prezydent Miasta
Rada Miasta
 URZĄD MIASTA OPOLA
Dane podstawowe
Przedmiot działalności
Organizacja Urzędu
Spis telefonów Urzędu Miasta
Struktura Urzędu Miasta Opola - Dane teleadresowe
Wydział Spraw Obywatelskich
Urząd Stanu Cywilnego
Jednostki podległe
Wydział Kontroli Wewnętrznej
Analiza dot. skarg i wniosków
Biuro Urbanistyczne - Planowanie Przestrzenne
ISPA
Miejski Rzecznik Konsumentów
Wydział Inwestycji Miejskich
Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Wydział Komunikacji
 PRAWO
Uchwały
Protokoły Rady Miasta Opola
Budżet
Zarządzenia
Podatki i opłaty lokalne
Rejestry aktów prawa miejscowego
Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie
 WYBORY
Samorząd terytorialny - 2006
Parlament Europejski - 2009
Samorząd terytorialny - 2010
Sejm i Senat RP - 2011
Parlament Europejski 2014
Samorząd terytorialny - 2014
 INNE
Spółki prawa handlowego
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Instrukcja obsługi biuletynu
Redakcja Biuletynu
Oświadczenia majątkowe
Inicjatywa uchwałodawcza
System informacji o środowisku
Oceny jednostek miejskich
Ogłoszenia o wolnych etatach w Urzędzie Miasta
Zawiadomienia
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Organizacje pozarządowe
Rejestry
Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
Dialog techniczny
Dostęp do Informacji Publicznej
Strategia rozwoju Opola w latach 2012-2020
Ogłoszenia o wolnych etatach w miejskich jednostkach organizacyjnych
    AKTUALNE OGŁOSZENIA 2014r.
    WYNIKI KOŃCOWE NABORÓW 2014r.
    AKTUALNE OGŁOSZENIA 2013 R.
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Straż Miejska w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Straż Miejska w Opolu
       Ogród Zoologiczny w Opolu
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Publiczne Gimnazjum Nr 5
       Młodzieżowy Dom Kultury
       Publiczne Gimnazjum Nr 5
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu - ogłoszenie nieaktualne
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Przedszkole Publiczne Nr 55
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
       Przedszkole Publiczne Nr 44
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu
       Przedszkole Publiczne Specjalne Nr 53
       Przedszkole Publiczne Nr 46
       Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
       Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
       Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Przedszkole Publiczne Integracyjne Nr 51
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
    ARCHIWUM NABORÓW
    Ogród Zoologiczny w Opolu
    WYNIKI KOŃCOWE NABORÓW 2013 R.
    Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
 Urzędy Centralne
Spis adresów
 OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do opracowania Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Opolskiej
 Informacje
Zarządzenia
Przetargi
Ogłoszenia
Obwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Dyrektor 
Publicznego Gimnazjum nr 5 im. Aleksandra Kamińskiego
ul.Ozimska 48 w Opolu
Tel. 77 4231551
 
ogłasza nabór na stanowisko
 
referent ds. ksiegowości
 
1.      Adres jednostki:
 
Publiczne Gimnazjum nr 5 im. A. Kamińskiego
45-368Opole
      ul. Ozimska 48a
 
2.      Określenie stanowiska:
 
 referent ds. księgowości
 
3.      Wymiar etatu:
 
1/2 etatu (20 godzin tygodniowo)
 
4.      Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
 
      Zgodnie z art.3 ustawy z dnia 22 marca 1990 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z2001  
      r nr 142 poz.1593 z póź. zm.) pracownikiem samorządowym może być osoba która:
          - ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej
          - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
          - nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko      
            działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko    
     wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
    - posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do   
      wykonywania obowiązków st.referenta ds. księgowości,
          - cieszy się nieposzlakowaną opinią,
    - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
    - posiada wykształcenie co najmniej średnie preferowane ekonomiczne, uzupełniające ekonomiczne,   
      studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3- letnia praktyka w   
       księgowości bądź wykształcenie średnie (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna)  
      i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości.
 
5.   Wymagania dodatkowe:
 
- znajomość gospodarki finansowej jednostki budżetowej,
- znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Finansowo – Księgowym -Vulcan,
- umiejętność biegłej obsługi komputera i pracy w środowisku Windows, Word, Excel, Internet,
- dobra organizacja pracy, rzetelność oraz komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja  
 czasu  pracy, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność logicznego myślenia,
- dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
- gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
- wysoka kultura osobista.
 
6.      Zakres zadań:
- kompletowanie dokumentów,
- sprawdzanie pod względem formalnym,
- dekretowanie i księgowanie dowodów,
- uzgadnianie i analizowanie kont syntetycznych i analitycznych w trakcie i po zakończeniu   
 każdego  miesiąca,
- uzgadnianie stanu zobowiązań i należności na koniec miesiąca,
- pomoc główniej księgowej przy rozliczaniu dokumentów związanych z projektami
 z Europejskich Funduszy Społecznych,
 
7.        Warunki pracy na danym stanowisku:
 
Praca w budynku Publicznego Gimnazjum nr 5 w Opolu przy ul. Ozimskiej 48a, parter. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 800 – 1200, praca w zespole, kontakt bezpośredni lub telefoniczny z płatnikami.
 
8.   Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PG-5 Opole:
 
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
  
9. Wymagane dokumenty:
1.      CV.
2.      List motywacyjny.
3.      Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4.      Kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje.
5.      Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, opinie.
6.      Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji dodatkowych.
7.      Oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych.
8.      Oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku  referenta ds. księgowości.
9.      Kserokopia dowodu osobistego.
10. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
10.  Sposób i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, opatrzonych hasłem „ Nabór na stanowisko referent ds. księgowości” w sekretariacie Publicznego Gimnazjum Nr 5 im. Aleksandra Kamińskego 45-368 Opole, ul. Ozimska 48a lub przesłać listem na adres placówki do dnia20.09.2013 do godz. 1400.
 
11.  Inne informacje:
1.        O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do Publicznego Gimnazjum Nr 5  
       w Opolu. Oferty które wpłyną po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
2.        Dokumenty nie kompletne nie będą rozpatrywane.
3.        O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru na ww. stanowisko, kandydaci zostaną  
       powiadomieni indywidualnie.
4.        Wyniki naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
       (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PG 5 w Opolu.
     
Dyrektor Publicznego Gimnazjum Nr 5
im. Aleksandra Kamińskiego  
w Opolu
mgr Lucyna Dzikiewicz - Niski

Ilość odwiedzin: 1504
Nazwa dokumentu: Publiczne Gimnazjum Nr 5
Skrócony opis: Referent ds.księgowości
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Lucyna Dzikiewicz-Niski
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2013-09-06 12:37:03
Data udostępnienia informacji: 2013-09-06 12:37:03
Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-06 12:42:00

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...