Przeniesiono do archiwum
Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. K. Gzowskiego w Opolu
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
główny księgowy
Nazwa podmiotu: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. K. Gzowskiego w Opolu
Nazwa komórki: -
Stanowisko: główny księgowy
Typ stanowiska: kierownicze stanowisko urzędnicze
Wymiar etatu: 1 etat (40 godzin tygodniowo)
Szczegóły ogłoszenia o naborze: znajdują się załącznikach
Termin składania ofert: 2023-07-21 12:00
Miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie ZSTiO im. Kazimierza Gzowskiego w Opolu lub przesłać na adres szkoły w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego kandydata, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – główny księgowy”.
Osoba odpowiedzialna: Zdzisław Ślemp
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje |
Ilość odwiedzin: |
177 |
Podmiot udostępniający: |
Urząd Miasta Opola |
Nazwa: |
ZSTiO im Gzowskiego- księgowy |
Numer naboru: |
1 |
Typ naboru: |
Miejskie Jednostki Organizacyjne |
Ogłaszający nabór: |
Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. K. Gzowskiego w Opolu |
Ilość wolnych etatów: |
1 |
Nazwa stanowiska: |
główny księgowy |
Nazwa komórki organizacyjnej: |
- |
Wymiar etatu: |
1 etat (40 godzin tygodniowo) |
Termin składania ofert: |
21.07.2023 12:00:00 |
Miejsce składania ofert: |
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie ZSTiO im. Kazimierza Gzowskiego w Opolu lub przesłać na adres szkoły w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego kandydata, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – główny księgowy”. |
Osoba, która wytworzyła informację: |
Zdzisław Ślemp |
Osoba, która udostępnia informację: |
Zdzisław Ślemp |
Data wytworzenia informacji: |
04.07.2023 14:54:30 |
Data udostępnienia informacji: |
06.07.2023 09:01:55 |
Data ostatniej aktualizacji: |
02.10.2023 07:51:47 |
Rejestr zmian |