Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO STRAŻNIKÓW MIEJSKICH
Realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych (miejskich) i inne akty prawne.
Praca na terenie Miasta Opola, objętym działalnością Straży Miejskiej, w pracy na tym stanowisku występuje zarówno wysiłek fizyczny jak i umysłowy; prowadzenie czynności administracyjno-porządkowych na terenie Miasta Opola. Obowiązuje praca zmianowa przez cały rok w pełnym wymiarze czasu pracy (obejmującym godziny nocne i dni świąteczne), również w systemie równoważnym czasu pracy; praca w patrolach pieszych i zmotoryzowanych; wykonywana na wolnym powietrzu, w zmiennych warunkach atmosferycznych; praca samodzielna, narażona na szczególne obciążenia psychiczne, wymagająca szczególnej koncentracji, dobrego słuchu i ostrości wzroku; praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej; praca wymagająca komunikatywności, podejmowania decyzji i odpowiedzialności; stresująca w kontaktach interpersonalnych; potencjalny kontakt z osobami zarażonymi chorobami zakaźnymi, ze zwierzętami, również agresywnymi; praca może być wykonywana z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, wymuszona pozycja ciała.
Stawka wynagrodzenia zasadniczego: 4300,00 zł brutto (aplikant) + dodatek za wieloletnią pracę (5-20%), uzależniony od stażu pracy oraz za godziny nocne na zasadach określonych w regulaminie wynagradzania; dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych w przepisach prawa; nagrody motywacyjne/uznaniowe; świadczenia socjalne; bezpłatne szkolenia; umowa na czas nieokreślony po przepracowaniu 12 miesięcy i ukończeniu przeszkolenia podstawowego oraz zdaniu egzaminu z wynikiem pozytywnym.
3.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie | Oświadczenie (dowód osobisty do wglądu) |
b) ukończone 21 lat | oświadczenie |
c) korzystanie z pełni praw publicznych | oświadczenie |
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe | oświadczenie |
e) nienaganna opinia | Oświadczenie |
f) co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe | Kserokopia dyplomu |
g) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym | Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w teście sprawnościowym okazane bezpośrednio przed tym testem + oświadczenie o przystąpieniu do testu. |
h) uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn) | dokument potwierdzający uregulowany stosunek do służby wojskowej - zaświadczenie z WKU, książeczka wojskowa: pkt. 5 (oryginał do wglądu, kserokopia książeczki stron z wpisami) |
4.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a). wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska, kursy i szkolenia z tego zakresu | Kserokopia dyplomu, świadectwa |
b) prawo jazdy kat. B | Kserokopia prawa jazdy |
c) znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego w stopniu komunikatywnym | Kserokopia dyplomu, świadectwa, certyfikatu lub zapis w liście motywacyjnym/CV |
d) znajomość ustawy o strażach gminnych (miejskich) | Zapis w liście motywacyjnym lub w CV |
e) podstawowa znajomość: zagadnień związanych z administracją samorządową, topografii Opola, obsługi komputera, osiągnięcia sportowe w zakresie sztuk walki, kurs pierwszej pomocy, licencja ochrony | Zapis w liście motywacyjnym lub w CV |
f) Cechy osobowościowe i predyspozycje: dyspozycyjność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność współpracy w grupie, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, wysoka kultura osobista. |
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV - |
Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych prosimy, nie umieszczać ich w przekazywanych do nas dokumentach.
Kompletne aplikacje, w zaklejonych kopertach, opatrzonych zapisem: „Dotyczy naboru na stanowisko strażnika miejskiego” należy składać w Dziale Kadr lub w Sekretariacie Straży Miejskiej w Opolu, ul. Reymonta 47 B w terminie do dnia 29-08-2024r. (w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz.7.00-15.00). Dokumenty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl), na stronie internetowej Straży Miejskiej (www.strazmiejska.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Straży Miejskiej w Opolu – ul. Reymonta 47B.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi 6%.
Klauzula informacyjna
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 251 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | nabór na straznika miejskiego |
Numer naboru: | 1908 |
Typ naboru: | Miejskie Jednostki Organizacyjne |
Ogłaszający nabór: | Komendant Straży Miejskiej w Opolu |
Ilość wolnych etatów: | 5 |
Nazwa stanowiska: | strażnik miejski |
Nazwa komórki organizacyjnej: | Straż Miejska w Opolu |
Wymiar etatu: | pełny |
Termin składania ofert: | 29.08.2024 15:00:00 |
Miejsce składania ofert: | siedziba Straży Miejskiej w Opolu |
Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Kluba Budnik |
Osoba, która udostępnia informację: | Joanna Kluba Budnik |
Data wytworzenia informacji: | 19.08.2024 14:00:27 |
Data udostępnienia informacji: | 19.08.2024 14:10:28 |
Data ostatniej aktualizacji: | 03.09.2024 09:11:39 |
Rejestr zmian |