Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Stanowisko  w dziale utrzymania zieleni i czystości  – 1 etat

(nazwa stanowiska pracy)

  1.  

 Wymagania niezbędne

 Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie,

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia,

Oświadczenie

e) wykształcenie: wyższe

Kserokopia dyplomu

f) staż pracy: minimum 2 lata pracy,

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

g) prawo jazdy kategorii B.

Kserokopia prawa jazdy

h) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w szczególności programów World i Excel.

Informacja w CV lub liście motywacyjnym

 

 

  1.  

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) wykształcenie: wyższe, kierunki: architektura krajobrazu, ogrodnicze, rolnicze, ochrona środowiska.

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

b) staż pracy 2 lata w JST lub jednostkach budżetowych, w tym 1 rok przy wykonywaniu podobnych czynności

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

c) znajomość ustaw: o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, o zamówieniach publicznych, o samorządzie gminnym, znajomość KPA, o ochronie przyrody, prawo ochrony środowiska, znajomość prawa miejscowego związanego
z zakresem wykonywanych zadań,

Informacja w CV

d) sumienność, bezstronność, komunikatywność, umiejętność pracy
w zespole, rzetelność, kreatywność, fachowość, zaangażowanie w powierzone obowiązki.

Informacja w CV

 

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:      
  2. Wykonywanie opracowań związanych z aranżacją istniejących terenów zieleni miejskiej oraz tworzeniem nowych;
  3. Prowadzenie inwentaryzacji terenów zieleni miejskiej;
  4. Sprawowanie kontroli nad utrzymaniem i pielęgnacją istniejących terenów zieleni, ze szczególnym uwzględnieniem estetyki wykonywanych prac;
  5. Typowanie do usunięcia starych i chorych drzew;
  6. Przygotowywanie wniosków na usunięcie drzew i krzewów;
  7. Branie udziału w odbiorach nasadzeń zamiennych z przedstawicielami Urzędu Miasta Opola oraz Urzędu Marszałkowskiego;
  8. Realizacja zadań z zakresu oczyszczania pasów drogowych na terenie Miasta Opola;
  9. Współpraca z podmiotami realizującymi zadania z zakresu oczyszczania i zimowego utrzymania pasów drogowych na terenie Miasta Opola;
  10. Pełnienie funkcji nadzoru nad zleconymi pracami, weryfikowanie obmiarów, odbiór robót, kontrola wydawanych środków w ramach posiadanego budżetu, weryfikowanie faktur, rozliczenie robót utrzymaniowych z zakresu zieleni, oczyszczania i zimowego utrzymania w pasach drogowych na terenie Miasta Opola;
  11. Prowadzenie działań wynikających z zimowego utrzymania pasów drogowych na terenie Miasta Opola;
  12. Przygotowywanie opisów przedmiotów zamówień do przetargów na bieżące utrzymanie zieleni, czystości
    i zimowego utrzymania w pasach drogowych na terenie Miasta Opola;
  13. Terminowe udzielanie odpowiedzi na zagadnienia zgłoszone przez mieszkańców w dedykowanym serwisie internetowym – „Mapa Potrzeb Opola”;
  14. Prowadzenie wszelkiej korespondencji w przedmiocie powierzonych zadań.
  15. Warunki pracy na stanowisku :

Praca w budynku przy ul. płk. Witolda Pileckiego  1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Praca w terenie ( miasto Opole). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00,  (możliwa zmiana godzin pracy na pn., wt., śr. 7.30-15.30, czw. 7.30-17.00, pt. 7.30.14.00)  praca w zespole,  bezpośredni kontakt z petentami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku. Kontrola robót w terenie. 

5.W miesiąc lipcu 2023 roku. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .

  1. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
  2. a) dokumenty wymienione powyżej
  3. b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

     Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w  złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu,  zgodnie z  art. 6 ust. 1, pkt.a  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia  27 kwietnia 2016 r.  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o   pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530 ), co poświadczam  własnoręcznym  podpisem.

  1. c)         list motywacyjny,
  2. d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego w ogłoszeniu lub na stronie internetowej (bip.um.opole.pl) oraz w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu,
  3. e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych) – według wzoru dostępnego
    w ogłoszeniu.

Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
ul. płk. Witolda Pileckiego 1, II piętro, pokój 234 z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko w dziale utrzymania zieleni i czystości w dziale w terminie do dnia 31 sierpnia  2023 r.  (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD.      

                  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.

                   Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia   27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. płk. Witolda Pileckiego 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko Inspektora w dziale utrzymania zieleni i czystości w dziale utrzymania zieleni
i czystości i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.

         Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.               

 

                                                                                                    Dyrektor MZD

                                                                                                  Teresa Sobel-Wiej

                                                    

 

 

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 341
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Wolne stanowisko urzędnicze w dziale utrzymani zieleni i czystości
Numer naboru: 298
Typ naboru: Miejskie Jednostki Organizacyjne
Ogłaszający nabór: Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
Ilość wolnych etatów: 1
Nazwa stanowiska: Stanowisko w dziale utrzymania zieleni i czystości
Nazwa komórki organizacyjnej: Dział utrzymania zieleni i czystości
Wymiar etatu: pełny
Termin składania ofert: 31.08.2023 15:00:00
Miejsce składania ofert: Sekretariat MZD w Opolu ul.płk.WitoldaPileckiego 1
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Sowada
Osoba, która udostępnia informację: Jolanta Sowada
Data wytworzenia informacji: 17.08.2023 07:53:11
Data udostępnienia informacji: 17.08.2023 07:59:43
Data ostatniej aktualizacji: 30.11.2023 00:00:16
Rejestr zmian