Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko: Kierownik Działu Eksploatacji Dróg i Mostów – 1 etat
..........................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
Wymagania niezbędne |
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia | Oświadczenie |
e) wykształcenie : wyższe techniczne: (drogowe lub budownictwo) | Kserokopia dyplomu |
f) staż pracy : 5 lat pracy w tym min. 3 lata pracy na stanowisku kierowniczym | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
g ) prawo jazdy kat B | Kserokopia prawa jazdy |
h) znajomość obsługi komputera w tym Word Excel | Informacja w CV |
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
b) znajomość ustaw : prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi | Informacja w CV |
c) komunikatywność , dyspozycyjność dobre umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista | Informacja w CV |
d) znajomość programu AutoCad | Informacja w CV |
- Sprawowanie nadzoru nad całokształtem działalności działu w tym realizowanie działań polecanych do wykonania przez
Dyrektorów MZD i leżących w obszarze działalności działu.
- Zbieranie w sposób ciągły informacji i uwag dotyczących funkcjonowania pozostającego w zarządzie majątku drogowego,
dokonywanie jego okresowych analiz i wnioskowanie w sprawach dalszego doskonalenia jego eksploatacji.
- Ustalanie potrzeb dokonywania napraw uszkodzeń i ubytków dróg, mostów i urządzeń oraz określanie kolejności ich
realizacji, w tym planowanie remontów dróg i mostów.
- Przygotowywanie umów na wykonawstwo robót i usług w zakresie merytorycznych zadań działu.
- Bieżące rozwiązywanie zagadnień technicznych, związanych z utrzymaniem poprawnego stanu technicznego dróg, mostów
i urządzeń zabezpieczenia ruchu, a w przypadkach uzasadnionych, zapewnianie możliwości pozyskania ekspertyz,
dokumentacji lub orzeczeń technicznych.
-Współpraca innymi właścicielami urządzeń obcych w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym.
- Terminowe i kompletne zabezpieczenie opracowań techniczno - dokumentacyjnych projektów wraz z uzgodnieniami dla
realizacji planowanych zadań modernizacyjnych i remontowych dróg i mostów a także ekspertyz, opinii i orzeczeń
technicznych.
- Prowadzenie nadzoru nad zleconymi robotami i usługami zgodnie z zawartymi umowami.
- Kontrola funkcjonowania układu komunikacyjnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inicjowanie poczynań,
zmierzających do poprawy bezpieczeństwa ruchu.
- Opiniowanie wniosków i dokonywanie analiz propozycji, składanych przez zewnętrzne podmioty prawne lub osoby
fizyczne, w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu oraz w przypadkach uzasadnionych podejmowanie działań na rzecz
ich wdrożenia.
- Sporządzenie projektów pism, zarządzeń, regulaminów dotyczących działalności działu.
- Prowadzenie koordynacji wszelkich przedsięwzięć w zakresie merytorycznej pracy działu.
- Prowadzenie sprawozdawczości w obszarze zagadnień prowadzonych przez dział.
- Prowadzenie wszelkich innych spraw w zakresie prawidłowej działalności działu.
Praca w budynku przy ul.płk.Witolda Pileckiego 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00,( możliwa zmiana godzin pracy na pn.,wt.,śr., 7.30-15.30, czw.7.30-17.00, pt.7.30.14.00,) praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku. Kontrola robót w terenie ( miasto Opole).
5.W miesiącu lipcu 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .
6.Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz.530), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 234 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik działu eksploatacji dróg i mostów
w terminie do dnia 07 września 2023r (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. W.Pileckiego 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko Kierownik działu eksploatacji dróg i mostów i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel - Wiej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 317 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | Wolne kierowniczestanowisko urzędnicze |
Numer naboru: | 300 |
Typ naboru: | Miejskie Jednostki Organizacyjne |
Ogłaszający nabór: | Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu |
Ilość wolnych etatów: | 1 |
Nazwa stanowiska: | Kierownik działu eksploatacji dróg i mostów |
Nazwa komórki organizacyjnej: | Dział eksploatacji dróg i mostów |
Wymiar etatu: | pełny |
Termin składania ofert: | 07.09.2023 15:00:00 |
Miejsce składania ofert: | Sekretariat Miejskiego Zarzadu Dróg w Opolu ul.Pileckiego 1 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Sowada |
Osoba, która udostępnia informację: | Jolanta Sowada |
Data wytworzenia informacji: | 24.08.2023 13:33:26 |
Data udostępnienia informacji: | 24.08.2023 13:38:01 |
Data ostatniej aktualizacji: | 24.11.2023 00:00:08 |
Rejestr zmian |