Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Stanowisko: Kierownik Działu Eksploatacji  Dróg i Mostów – 1 etat

..........................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

  1.  

 

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie : wyższe techniczne: (drogowe lub budownictwo)

Kserokopia dyplomu

f) staż pracy : 5 lat pracy w tym min. 3 lata pracy na stanowisku kierowniczym

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu  w przypadku trwania stosunku  pracy  

g ) prawo jazdy kat B

 Kserokopia prawa jazdy

h)  znajomość obsługi komputera  w tym Word  Excel

Informacja w CV

  

 

  1.  

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych 

 Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu  w przypadku trwania stosunku  pracy  

 

b) znajomość ustaw : prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych wraz z aktami  wykonawczymi

Informacja w CV

c) komunikatywność , dyspozycyjność dobre umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista

Informacja w CV

d) znajomość programu AutoCad

Informacja w CV

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

-  Sprawowanie nadzoru nad całokształtem działalności działu  w tym realizowanie działań polecanych do wykonania przez   

    Dyrektorów MZD i leżących w obszarze działalności działu.

- Zbieranie w sposób ciągły informacji i uwag dotyczących funkcjonowania pozostającego w zarządzie majątku drogowego,

   dokonywanie jego okresowych analiz i wnioskowanie w sprawach dalszego doskonalenia jego eksploatacji.

- Ustalanie potrzeb dokonywania napraw uszkodzeń i ubytków dróg, mostów i urządzeń oraz określanie kolejności ich

   realizacji, w tym planowanie remontów dróg i mostów.

- Przygotowywanie umów  na wykonawstwo robót i usług w zakresie merytorycznych zadań działu.

- Bieżące rozwiązywanie zagadnień technicznych, związanych z utrzymaniem poprawnego stanu technicznego dróg, mostów

  i urządzeń zabezpieczenia ruchu, a w przypadkach uzasadnionych, zapewnianie możliwości pozyskania ekspertyz,

  dokumentacji lub orzeczeń technicznych.

-Współpraca innymi właścicielami urządzeń obcych w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym.

- Terminowe i kompletne zabezpieczenie opracowań techniczno - dokumentacyjnych projektów wraz z uzgodnieniami dla

  realizacji planowanych zadań modernizacyjnych i remontowych dróg  i mostów a także ekspertyz, opinii i orzeczeń

   technicznych.

- Prowadzenie nadzoru nad zleconymi robotami i usługami zgodnie z zawartymi umowami.

- Kontrola funkcjonowania układu komunikacyjnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inicjowanie poczynań,

  zmierzających do poprawy bezpieczeństwa ruchu.

- Opiniowanie wniosków i dokonywanie analiz propozycji, składanych przez zewnętrzne podmioty prawne lub osoby   

  fizyczne, w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu oraz w przypadkach uzasadnionych podejmowanie działań na rzecz

   ich wdrożenia.

- Sporządzenie projektów pism, zarządzeń, regulaminów dotyczących działalności działu.

- Prowadzenie koordynacji wszelkich przedsięwzięć w zakresie merytorycznej pracy działu.

- Prowadzenie sprawozdawczości w obszarze zagadnień prowadzonych przez dział.

- Prowadzenie wszelkich innych spraw w zakresie  prawidłowej działalności działu.

  1. Warunki pracy na stanowisku :

Praca w budynku przy ul.płk.Witolda Pileckiego 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00,( możliwa zmiana godzin pracy na pn.,wt.,śr., 7.30-15.30, czw.7.30-17.00, pt.7.30.14.00,)  praca w zespole,  bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku. Kontrola robót w terenie ( miasto Opole). 

5.W miesiącu lipcu  2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .

6.Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. a) dokumenty wymienione powyżej
  2. b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w  złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb   realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu,  zgodnie z  art. 6 ust. 1, pkt.a    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia  27 kwietnia 2016 r.  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o   pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz.530), co poświadczam  własnoręcznym  podpisem.

  1. c)         list motywacyjny,
  2. d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (bip.um.opole.pl) oraz w dziale

               administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,

  1. e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).

Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 234 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik działu eksploatacji  dróg i mostów
 w terminie do dnia 07 września  2023r  (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.

        Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia   27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. W.Pileckiego 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko Kierownik działu eksploatacji dróg i mostów i  zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.

         Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru   ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.                                       

 

                                                                                              Dyrektor  MZD

                                                                                           Teresa Sobel - Wiej  

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 317
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Wolne kierowniczestanowisko urzędnicze
Numer naboru: 300
Typ naboru: Miejskie Jednostki Organizacyjne
Ogłaszający nabór: Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
Ilość wolnych etatów: 1
Nazwa stanowiska: Kierownik działu eksploatacji dróg i mostów
Nazwa komórki organizacyjnej: Dział eksploatacji dróg i mostów
Wymiar etatu: pełny
Termin składania ofert: 07.09.2023 15:00:00
Miejsce składania ofert: Sekretariat Miejskiego Zarzadu Dróg w Opolu ul.Pileckiego 1
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Sowada
Osoba, która udostępnia informację: Jolanta Sowada
Data wytworzenia informacji: 24.08.2023 13:33:26
Data udostępnienia informacji: 24.08.2023 13:38:01
Data ostatniej aktualizacji: 24.11.2023 00:00:08
Rejestr zmian