Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w dziale inwestycji unijnych – 1 etat
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia | Oświadczenie |
e) wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne budowlane | Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplom |
f) doświadczenie zawodowe: min. 2 lata pracy | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
g) znajomość obsługi komputera, w tym Word, Excel | Informacja w CV |
h) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane | Informacja w CV |
i) znajomość rysunku technicznego, umiejętność czytania dokumentacji technicznej | Informacja w CV |
i) prawo jazdy kat. B | Kserokopia prawa jazdy |
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych: 2 lata pracy | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
b) doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z realizacją inwestycji | Informacja w CV |
c) doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem środków zewnętrznych (Unii Europejskiej, funduszy krajowych) | Informacja w CV |
Praca w budynku przy ul. płk. Witolda Pileckiego 1 , drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Praca w terenie ( miasto Opole). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, (możliwa zmiana godzin pracy na pn., wt., śr. 7.30-15.30, czw. 7.30-17.00, pt. 7.30.14.00) praca w zespole, bezpośredni kontakt z petentami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5.W miesiąc sierpniu 2023 roku. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
ul. płk. Witolda Pileckiego 1, II piętro, pokój 234 z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko w dziale inwestycji unijnych w terminie do dnia 26 września 2023 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. płk. Witolda Pileckiego 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na wolne stanowisko w dziale inwestycji unijnych i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel-Wiej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 321 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | Wolne stanowisko urzędnicze w dziale inwestycji unijnych. |
Numer naboru: | 301 |
Typ naboru: | Miejskie Jednostki Organizacyjne |
Ogłaszający nabór: | Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu |
Ilość wolnych etatów: | 1 |
Nazwa stanowiska: | Stanowisko w dziale inwestycji unijnych |
Nazwa komórki organizacyjnej: | Dział inwestycji unijnych |
Wymiar etatu: | pełny |
Termin składania ofert: | 26.09.2023 15:00:00 |
Miejsce składania ofert: | Sekretariat MZD w Opolu ul.Płk.W.Pileckiego 1 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Sowada |
Osoba, która udostępnia informację: | Jolanta Sowada |
Data wytworzenia informacji: | 11.09.2023 13:00:25 |
Data udostępnienia informacji: | 11.09.2023 13:05:29 |
Data ostatniej aktualizacji: | 11.11.2023 00:00:07 |
Rejestr zmian |