Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w Dziale Eksploatacji Dróg i Mostów - 1 etat
................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie, | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne, | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia, | Oświadczenie |
e) wykształcenie : średnie techniczne lub wyższe, | Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu |
f) staż pracy – min. 1 rok pracy | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
g) znajomość obsługi komputera w tym Word, Excel, h) umiejętność czytania map ewidencyjnych i zasadniczych, i) znajomość ustawy o drogach publicznych, znajomość rozporządzenia w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, | Informacja w CV
Informacja w CV Informacja w CV
|
j) prawo jazdy kat B. | Kserokopia prawa jazdy |
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych, | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
b) znajomość ustawy o samorządzie gminnym , o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych , | Informacja w CV |
c) znajomość programu AutoCAD | Informacja w CV |
Praca w budynku przy ul. płk.Witolda Pileckiego 1 , drugie piętro . Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00 ( możliwa zmiana godzin pracy na pn., wt., śr., 7.30 -15.30, czw. 7.30-17.00, pt.7.30 -14.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5 .W miesiącu wrześniu 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
w pokoju 234 z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko w dziale eksploatacji dróg i mostów w terminie do dnia 03.11.2023r
(nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. płk.Witolda Pileckiego 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale eksploatacji dróg i mostów i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor
Teresa Sobel-Wiej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 506 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | Stanowisko w dziale eksploatacji dróg i mostów |
Numer naboru: | 307 |
Typ naboru: | Miejskie Jednostki Organizacyjne |
Ogłaszający nabór: | Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu |
Ilość wolnych etatów: | 1 |
Nazwa stanowiska: | Stanowisko w dziale eksploatacji dróg i mostów |
Nazwa komórki organizacyjnej: | Dział eksploatacji dróg i mostów |
Wymiar etatu: | pełny |
Termin składania ofert: | 03.11.2023 15:00:00 |
Miejsce składania ofert: | Sekretariat MZD w Opolu pok.234 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Sowada |
Osoba, która udostępnia informację: | Jolanta Sowada |
Data wytworzenia informacji: | 20.10.2023 09:56:05 |
Data udostępnienia informacji: | 20.10.2023 09:59:47 |
Data ostatniej aktualizacji: | 20.02.2024 00:00:00 |
Rejestr zmian |