Przeniesiono do archiwum
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. obsługi finansowej zasobu komunalnego
1.
Wymagania niezbędne | Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań |
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP* | oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych | oświadczenie |
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe | oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia | oświadczenie |
e) wykształcenie: średnie lub wyższe | kserokopia świadectwa lub dyplomu |
f) staż pracy: co najmniej 1 rok | kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 miesiąc) |
2.
Wymagania dodatkowe | Wymagane dokumenty lub zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań |
a) znajomość ustawy o własności lokali | zapis w liście motywacyjnym |
b) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego | zapis w liście motywacyjnym |
c) znajomość ustawy o finansach publicznych | zapis w liście motywacyjnym |
d) znajomość kodeksu cywilnego | zapis w liście motywacyjnym |
e)znajomość ustawy o samorządzie gminnym | zapis w liście motywacyjnym |
f) znajomość przepisów KPA | zapis w liście motywacyjnym |
g) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach | zapis w liście motywacyjnym |
h) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Office | zapis w liście motywacyjnym |
i) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych | zapis w liście motywacyjnym |
j) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej | zapis w liście motywacyjnym |
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prawidłowe rozliczanie, współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,
- terminowe i prawidłowe przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących zasobu komunalnego z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- terminowe sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów związanych z zadaniami eksploatacyjnymi,
- nadzór merytoryczny nad wysokością kosztów uwzględnianych w dokumentach księgowych wystawianych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- przygotowywanie deklaracji podatku od nieruchomości dla przekazanego w zarządzanie zasobu komunalnego Gminy Opole,
- przygotowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla przekazanego w zarządzanie zasobu komunalnego Gminy Opole
- kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
- kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
- sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki mieszkaniowej dotyczącej powierzonych zadań,
- nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,
- przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych,
w których Gmina posiada udziały, - opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,
- rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań eksploatacyjnych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
- terminowe sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
- terminowe realizowanych powierzonych zadań,
- terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi,
- nadzorowanie prawidłowości zawierania i realizacji umów z wykonawcami, dostawcami usług i mediów, a w szczególności w zakresie:
- zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,
- zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich oraz Skarbu Państwa zabudowanych budynkami, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
- zapewnienia dostawy mediów i usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych oraz Skarbu Państwa,
- przejmowania nabytych oraz przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarb Państwa nieruchomości,
- inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
i podnoszących jakość zamieszkania, - uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole, Skarbu Państwa oraz zasad rozliczania kosztów eksploatacji lokali mieszkalnych i użytkowych,
- nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji, remontów bieżących i konserwacji w lokalach gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jego udziałem,
- sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych w zasobie komunalnym,
- weryfikacja i zatwierdzanie dowodów księgowych pod względem merytorycznym,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów remontów, eksploatacji i mediów,
- współdziałanie w zakresie wykonywanych czynności z innymi pracownikami jednostki, organami administracji rządowej i samorządowej,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. 4.Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie lokali Komunalnych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać
a) list motywacyjny,
b)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia,
c) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
d)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
g) kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
h) kserokopię świadectw pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu,
i) dokument potwierdzający niepełnosprawność wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych szczególnej kategorii (w przypadku osób niepełnosprawnych) - według wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia.
List motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00) lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 26 września 2022 r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowej zasobu komunalnego” - decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, jak również na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Klauzula informacyjna
Rekrutacja pracowników (kandydaci do pracy) |
Administrator Pani/Pana danych | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole. |
Inspektor Ochrony Danych | We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@mzlk.opole.pl |
Cele przetwarzania | Podstawa prawna | Okres/czas przechowywania |
Przeprowadzenie procesu rekrutacji | • w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, • inne dobrowolnie podane dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych, • jeżeli w dokumentach zawarte będą dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie twoja odrębna zgoda na ich przetwarzanie, w przypadku gdy dane będą zbędne, zostaną zanonimizowane | 3 miesiące |
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych | 3 miesiące |
Odbiorcy | Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia: · PREVENTIA Rudolf Okos, ul. Solskiego 9, 42-609 Tarnowskie Góry Dostawcy usług pocztowych oraz kurierskich |
Przysługujące Pani/Panu prawa | • Prawo żądania dostępu do danych |
• Prawo żądania sprostowania danych |
• Prawo żądania usunięcia danych |
• Prawo żądania ograniczenia przetwarzania |
• Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa |
Informacja o możliwości wycofania zgody | W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem |
Obowiązek podania danych | Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne |
Przystąpienie do naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze oznacza zapoznanie
się z Klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.
* osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
Informacje |
Ilość odwiedzin: |
121 |
Podmiot udostępniający: |
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu |
Nazwa dokumentu: |
Stanowisko ds. obsługi finansowej zasobu komunalnego |
Skrócony opis: |
|
Osoba, która wytworzyła informację: |
Gabriela Buhl |
Osoba, która odpowiada za treść: |
Gabriela Buhl |
Data wytworzenia informacji: |
14.09.2022 14:13:17 |
Data udostępnienia informacji: |
14.09.2022 14:25:27 |
Data archiwizacji: |
27.09.2022 00:00:00 |
Rejestr zmian |