Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacje
Ilość odwiedzin: 101
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: Zawiadomienie o wszczęciu i przedłużeniu postępowania w sprawie wydania decyzji dla planowanego przedsięwzięcia związanego z budową do 8 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 8 mw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewid. 98, 96, 99, 100 w obrębie Wrzoski w mieście Opole
Skrócony opis: Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Sydor
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Sydor
Data wytworzenia informacji: 07.08.2024 12:13:34
Data udostępnienia informacji: 07.08.2024 12:14:18
Data archiwizacji: 14.10.2024 13:49:21
Rejestr zmian