Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
DYREKTOR MIEJSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. obsługi klienta
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
Wymagania niezbędne | Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia | Oświadczenie |
e) wykształcenie średnie lub wyższe
| Kserokopia świadectwa lub dyplomu |
f) dobra znajomość języka ukraińskiego | Oświadczenie |
e) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego, | Dokument określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej albo oświadczenie w przypadku osób zwolnionych z obowiązku przedłożenia ww. dokumentu* |
Wymagania dodatkowe
| Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) Wykształcenie wyższe | Kserokopia dyplomu |
b) znajomość przepisów dotyczących kpa, ustawy oświadczeniach rodzinnych, funduszu alimentacyjnym | zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania |
c) staż pracy w administracji samorządowej | Kserokopia świadectwa pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy. |
d) Umiejętność obsługi pakietu MS Office | Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania |
e) rzetelność i profesjonalizm w działaniu, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu | Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania |
Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu znajduje się w budynku przy ul. płk. Witolda Pileckiego 1. Praca wykonywana jest na parterze oraz 1 piętrze budynku, w pełnym wymiarze czasu pracy z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, związana z obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie.
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6 %.
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: iod@cuw.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem” i własnoręcznym podpisem,
Kompletne aplikacje w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu, ul. płk. Witolda Pileckiego 1 (45-331 Opole) pokój 132 w godzinach: poniedziałek-środa 7.30-15.30, czwartek 7.30 -17.00, piątek 7.30 – 14.00 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi klienta w terminie do dnia 5 grudnia 2023 r. - decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.
Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie – nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie co do dalszych czynności związanych z procesem naboru i rozmowy kwalifikacyjnej.
Dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia informacji o wyniku naboru, zostaną protokolarnie zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.opole.pl, mcs-opole.bip.gov.pl, na stronie internetowej www.mcs.opole.pl oraz tablicy informacyjnej Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, iż:
Przystąpienie do naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze oznacza zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.
Dyrektor Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu
Anna Radlak
Opole, 24.11.2023 r.
* Dokumentami potwierdzającymi znajomość języka polskiego są:
1) Certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
2) dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
3) świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty;
4) świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
Z obowiązku przedłożenia ww. dokumentu są zwolnieni obywatele Ukrainy, zgodnie z art. 23a ust. 4 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 303 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi klienta |
Numer naboru: | 1 |
Ogłaszający nabór: | Dyrektor Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu |
Nazwa stanowiska: | ds. obsługi klienta |
Nazwa komórki organizacyjnej: | Wydział Obsługi Klienta |
Termin składania ofert: | 05.12.2023 23:59:00 |
Etap rekrutacji: | Zakończono przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych |
Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Radlak |
Osoba, która udostępnia informację: | Anna Radlak |
Data wytworzenia informacji: | 24.11.2023 10:56:07 |
Data udostępnienia informacji: | 24.11.2023 11:16:11 |
Data ostatniej aktualizacji: | 24.11.2023 11:47:14 |
Rejestr zmian |