Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

DYREKTOR MIEJSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. obsługi klienta

w wymiarze czasu pracy: 1 etat

liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba

 

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP

Oświadczenie

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)  brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)  wykształcenie średnie lub wyższe

 

Kserokopia świadectwa lub dyplomu

f) dobra znajomość języka ukraińskiego

Oświadczenie

e) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego,

Dokument określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej albo oświadczenie w przypadku osób zwolnionych z obowiązku przedłożenia ww. dokumentu*

  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym  lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) Wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu

b)  znajomość przepisów dotyczących kpa, ustawy oświadczeniach rodzinnych, funduszu alimentacyjnym

zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

c) staż pracy w administracji samorządowej

Kserokopia świadectwa pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy.

d) Umiejętność obsługi pakietu MS Office

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

e) rzetelność i profesjonalizm w działaniu, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • Obsługa klientów posługujących się językiem ukraińskim
  • Informowanie o świadczeniach socjalnych, warunkach uzyskiwania uprawnień do świadczeń oraz o stanie załatwianej sprawy.
  • Informowanie o zaświadczeniach do Programu „Czyste Powietrze” 2.0 oraz o stanie załatwianej sprawy.
  • Informowanie o Karcie Dużej Rodziny i Karcie „Opolska Rodzina”, warunkach wydawania w/w Kart, oraz o stanie załatwianej sprawy.
  • Prowadzenie postępowania w celu terminowego wydawania Karty Dużej Rodziny oraz Karty „Opolska Rodzina”.
  • Wydawanie formularzy wniosków i innych dokumentów niezbędnych do przyznania świadczeń, wydawania zaświadczeń do Programu „Czyste Powietrze” 2.0, wydawania Kart Dużej Rodziny i Kart „Opolska Rodzina” oraz udzielania ulgi w spłacie należności.
  • Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń, o udzielenie ulgi w spłacie należności i innych pism oraz dokumentów wpływających do Centrum.
  • Prowadzenie wstępnej weryfikacji wniosków.
  • Wprowadzanie do rejestru korespondencji przychodzącej do Centrum dotyczącej świadczeniobiorców i dłużników alimentacyjnych.
  • Wpisanie do użytkowych systemów komputerowych nowych świadczeniobiorców, wniosków i innych dokumentów.
  • Zakładanie metryk spraw i ich uzupełnianie.
  • Terminowe przekazywanie dokumentów związanych ze sprawą po dokonaniu podziału wpływającej korespondencji na wydziały lub zgodnie z obowiązującym przydziałem alfabetycznym
  • Wydawanie za poświadczeniem odbioru decyzji i zaświadczeń w sprawach świadczeń oraz dłużników alimentacyjnych
  • Udzielanie informacji dłużnikom alimentacyjnym
  • Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych
  • Obsługa systemu kolejkowego
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika

  

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu znajduje się w budynku przy ul. płk. Witolda Pileckiego 1. Praca wykonywana jest na parterze oraz 1 piętrze budynku, w pełnym wymiarze czasu pracy z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, związana z obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie.

  1. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6 %.

  1. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
  2. dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej,
  3. życiorys-CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,opatrzony klauzulą:                      

„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: iod@cuw.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem”  i własnoręcznym podpisem,

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy –według wzoru dostępnego jako załącznik do ogłoszenia.
  3. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Kompletne aplikacje w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Miejskiego Centrum Świadczeń  w  Opolu, ul. płk. Witolda Pileckiego 1 (45-331 Opole) pokój 132 w godzinach: poniedziałek-środa 7.30-15.30, czwartek 7.30 -17.00, piątek 7.30 – 14.00  z dopiskiem:  Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi klienta w terminie do dnia 5 grudnia 2023 r. - decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

 Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie – nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie co do dalszych czynności związanych z procesem naboru i rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia informacji o wyniku naboru, zostaną protokolarnie zniszczone.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.um.opole.pl, mcs-opole.bip.gov.pl, na stronie internetowej www.mcs.opole.pl oraz tablicy informacyjnej Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu, ul. płk Witolda Pileckiego 1, 45-331 Opole.
  2. W Miejskim Centrum Świadczeń powołany jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Kontakt pod adresem iod@cuw.opole.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji a następnie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania dodatkowo będą przetwarzane przez okres 5 lat zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 ze zm.).
  5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  6. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 22¹ § 1 Kodeksu Pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

 

Przystąpienie do naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze oznacza zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.

                                                           

Dyrektor Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu

Anna Radlak

Opole, 24.11.2023 r.

 

* Dokumentami potwierdzającymi znajomość języka polskiego są:

1) Certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;

2) dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;

3) świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty;

4) świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.

Z obowiązku przedłożenia ww. dokumentu są zwolnieni obywatele Ukrainy, zgodnie z art. 23a ust. 4 ustawy  z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 303
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi klienta
Numer naboru: 1
Ogłaszający nabór: Dyrektor Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu
Nazwa stanowiska: ds. obsługi klienta
Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Obsługi Klienta
Termin składania ofert: 05.12.2023 23:59:00
Etap rekrutacji: Zakończono przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Radlak
Osoba, która udostępnia informację: Anna Radlak
Data wytworzenia informacji: 24.11.2023 10:56:07
Data udostępnienia informacji: 24.11.2023 11:16:11
Data ostatniej aktualizacji: 24.11.2023 11:47:14
Rejestr zmian