Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
urzędnicze stanowisko pracy ds. prowadzenia postępowań administracyjnych

Nazwa podmiotu: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Nazwa komórki: Sekcja Świadczeń
Stanowisko: urzędnicze stanowisko pracy ds. prowadzenia postępowań administracyjnych
Typ stanowiska: stanowisko urzędnicze
Wymiar etatu: 1.0
Szczegóły ogłoszenia o naborze: znajdują się załącznikach

Termin składania ofert: 2025-09-12 15:30
Miejsce składania ofert: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu

Osoba odpowiedzialna: Justyna Raj
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 1098
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: urzędnik
Numer naboru: 1
Ogłaszający nabór: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Nazwa stanowiska: urzędnicze stanowisko pracy ds. prowadzenia postępowań administracyjnych
Nazwa komórki organizacyjnej: Sekcja Świadczeń
Termin składania ofert: 12.09.2025 15:30:00
Etap rekrutacji: Zakończono przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Justyna Raj
Osoba, która udostępnia informację: Justyna Raj
Data wytworzenia informacji: 27.08.2025 11:23:50
Data udostępnienia informacji: 27.08.2025 11:27:28
Data ostatniej aktualizacji: 02.10.2025 14:09:09
Rejestr zmian