Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, dnia 4 października 2022r.
OŚR.6131.351.2022.MD
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
o wydaniu decyzji w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm.) – cyt. dalej jako Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 916 ze zm.)
zawiadamiam strony postępowania
że w dniu 26.09.2022r. została wydana decyzja Prezydenta Miasta Opola Nr OŚR.6131.351.2022.MD w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie 1 szt. drzewa, rosnącego na terenie nieruchomości przy ul. Cieszyńskiej 10 w Opolu obejmującym działkę nr 133/9, km. 1, obręb Kolonia Gosławicka. Przedmiotowa decyzja znajduje się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, ul. Krawiecka 13, pok. 108.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, w związku z czym, zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody stosuje się przepis art. 49 Kpa, który stanowi, ze strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej poprzez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania.
Niniejsze obwieszczenie zostaje publicznie ogłoszone w dniu 04.10.2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole
Zawiadomienie stron postępowania (skuteczne doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 19.10.2022r.
Od decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu w terminie 14 dni od daty skutecznego doręczenia niniejszego zawiadomienia, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Opola. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia Prezydentowi Miasta Opola oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna. Skutkiem zrzeczenia się odwołania jest brak możliwości zaskarżenia takiej decyzji. Decyzja podlega wykonaniu przed upływem terminu do wniesienia odwołania, jeżeli jest zgodna z żądaniem wszystkich stron lub jeżeli wszystkie strony zrzekły się prawa do wniesienia odwołania.
z up. Prezydenta Miasta
Alicja Puchowska
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów
Naturalnych i Edukacji Ekologicznej
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 300 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | obwieszczenie PMO o wydaniu decyzji zezwalającej na usunięcie drzewa przy ul. Cieszyńskiej 10 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Mariusz Dużyński |
Osoba, która udostępnia informację: | Mariusz Dużyński |
Data wytworzenia informacji: | 04.10.2022 15:19:55 |
Data udostępnienia informacji: | 04.10.2022 15:26:35 |
Data ostatniej aktualizacji: | 04.10.2022 15:26:49 |
Rejestr zmian |