Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Opole, dnia 12.01.2022r.

OŚR.6131.7.2022.DS

 

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zachowania żywotności nasadzeń zastępczych i przeprowadzeniu dowodu z oględzin drzew

Działając zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm.) – cyt. dalej jako Kpa oraz w związku z art. 86 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U z 2021r. poz. 1098 ze zm.)

zawiadamiam strony postępowania

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzenia zastępczego drzewa gat. grab pospolity, zrealizowanego na nieruchomości przy ul. Pużaka 40-42 w Opolu, stanowiącej działkę ewidencyjną nr 1316, k.m. 21, obręb Gosławice, w przypadku gdy posadzone drzewo nie zachowało żywotności po 3 latach od dnia upływu terminu wskazanego
w zezwoleniu na wykonanie nasadzenia zastępczego, zgodnie z wydaną decyzja
nr OŚR.6131.592.2017.EM z dnia 07.03.2018r.

Dokumentacja dotycząca przedmiotowego postępowania administracyjnego znajduje się do wglądu
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, ul. Krawiecka 13, pok. 108, w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek - środa 7.30-15.30, czwartek 7.30-17.00, piątek 7.30-14.00.

Z uwagi na powyższe, na podstawie art. 79 § 1 Kpa, który stanowi, że strona powinna być powiadomiona o miejscu i terminie przeprowadzenia dowodu lub oględzin oraz ma prawo brać udział
w przeprowadzeniu dowodu i składać wyjaśnienia
, oraz w związku z  art. 85 ust. 1 Kpa który stanowi, że Organ administracji publicznej może w razie potrzeby przeprowadzić oględziny,  tut. Organ zawiadamia, że w dniu 14.02.2022r. w godz. 1100 – 1300  na ww. nieruchomości zostaną przeprowadzone komisyjne oględziny nasadzenia zastępczego na terenie przy ul. Pużaka 40-42 w Opolu, w celu stwierdzenia zachowania jego żywotności.

Stosownie do art. 10 § 1 Kpa strony postępowania mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania  oraz zgodnie  art. 79 § 2 Kpa mają prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, mogą zadawać pytania świadkom, biegłym i stronom oraz składać wyjaśnienia.

 

Niniejsze obwieszczenie zostaje publicznie ogłoszone w dniu 13.01.2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Organu.

 

Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 28.01.2022r. 

 

 

z up. Prezydenta Miasta
Sebastian Smoliński
Z-ca Naczelnika Wydziału

                                                                                                                 Ochrony Środowiska i Rolnictwa

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 273
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Nazwa: Obwieszczenie PMO o wszczęciu postepowania administracyjnego i przeprowadzeniu dowodu z oględzin, ul. Pużaka 40-42, dz. nr 1316, k.m. 21, obręb Gosławice
Osoba, która wytworzyła informację: Dominika Stasica
Osoba, która udostępnia informację: Dominika Stasica
Data wytworzenia informacji: 13.01.2022 07:34:26
Data udostępnienia informacji: 13.01.2022 07:41:05
Data ostatniej aktualizacji: 13.01.2022 07:34:26
Rejestr zmian