Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Opole, dnia 25. kwietnia 2022r.

 

OSR.6131.597.2021.DS

 

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

 

Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm.) – zwanej dalej ustawą Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 1098 ze zm.)

 

zawiadamiam

 

o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w postępowaniu w sprawie  udzielenia zezwolenia na usunięcie 2 szt. drzew gat. bez czarny oraz jarząb pospolity, rosnących na działce nr 1340, k.m. 22, obręb Gosławice, położonej przy ul. Szarych Szeregów w Opolu, wszczętym na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, z siedzibą w Opolu przy ul. Sosnkowskiego 40-42 w dniu 30.12.2021r. uwarunkowanego od wykonania nasadzeń zastępczych 2 szt. drzew na terenie nieruchomości przy ul. Szarych Szeregów 34 oraz Batalionu „Zośka” 6 w Opolu.

Jednocześnie informuję, że z obawy na niezachowanie terminów wskazanych przez stronę, tut. Organ wydłuża termin planowanego usunięcia wnioskowanych drzew do dnia 31.07.2022r. oraz termin wykonania nasadzeń zastępczych do dnia 15.05.2023r.

 

Z uwagi na zagrożenie zakażeniem koronawirusem i wprowadzone w związku z tym ograniczenia kontaktów osobistych w trosce o zdrowie klientów i pracowników Urzędu Miasta Opola, w celu zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub za pośrednictwem platformy EPUAP, PEUP. Wykaz kontaktów dostępny jest na stronie internetowej Miasta Opola www.opole.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

            Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub w formie elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl.

Ponadto informuję, że stronami postępowania są podmioty oraz mieszkańcy nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 3140, k.m. 22, obręb Gosławice, położonej przy ul. Szarych Szeregów w Opolu, posiadający udział we własności przedmiotowej nieruchomości.

 

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 ustawy Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 27.04.2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole

 

Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia  niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 12.05.2022r.

 

z up. Prezydenta Miasta
Monika Czech - Tańczuk
Naczelnik Wydziału
Ochrony Środowiska i Rolnictwa

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 256
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Obwieszczenie PREZYDENTA MIASTA OPOLA o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym dot. postępowania w sprawie udzielenia zezowlenia na usunięcie 2 szt. drzew, rosnących na dz. nr 1340, k.m. 22, obręb Gosławice
Osoba, która wytworzyła informację: Dominika Stasica
Osoba, która udostępnia informację: Dominika Stasica
Data wytworzenia informacji: 27.04.2022 14:48:53
Data udostępnienia informacji: 27.04.2022 14:51:33
Data ostatniej aktualizacji: 27.04.2022 14:48:53
Rejestr zmian