Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, dnia 01.02.2024r.
OSR.6131.6.2023.DS
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 775 ze zm.) – cyt. dalej jako Kpa, w związku z art. 83a ust. 7, art. 86 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1336 ze zm.)
zawiadamiam
o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego wszczętego przez tut. Organ obwieszczeniem
Nr OŚR.6131.6.2023.DS z dnia 02.01.2024r., zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U z 2023r. poz. 1336 ze zm.) w sprawie nałożenia ponownie obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych w liczbie 3 sztuk drzew z gat. klon pospolity,
w przypadku niezachowania żywotności po 3 latach od wyznaczonego terminu nasadzeń, liczonego od dnia 30.11.2020r., stanowiących warunek udzielonego zezwolenia na usunięcie drzew, zgodnie
z decyzją Prezydenta Miasta Opola Nr OŚR.6131.558.2019.DS z dnia 17.01.2020r.
Jednocześnie informuję, że w dniu 30.01.2024r. Komisja ds. zieleni miejskiej dokonała oględzin na terenie przy ul. Chabrów 10-50 w Opolu (dz. nr 1388, obręb Zakrzów), w trakcie których stwierdziła zachowanie żywotności nasadzeń zastępczych 3 szt. drzew określonych w ww. decyzji.
Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 Kpa, zawiadamiam, że został zebrany materiał dowodowy, pozwalający na wydanie decyzji w przedmiotowej sprawie, z którym strona postępowania może zapoznać się i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności, pok. 325, w godz. pracy Urzędu.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości
w dniu 02.02.2024r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole.
Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 17.02.2024r.
W przypadku niewniesienia uwag i nowych dowodów w wyznaczonym terminie, tut. Organ decyzją administracyjną umorzy wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych.
z up. Prezydenta Miasta
Sebastian Smoliński
Z-ca Naczelnika Wydziału
Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 31 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | OŚR.6131.6.2023.DS Obwieszczenie PMO o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, dot. zachowania żywotności nasadzeń zastępczych po 3 latach, Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej "Przyszłość" |
Osoba, która wytworzyła informację: | Dominika Stasica |
Osoba, która udostępnia informację: | Dominika Stasica |
Data wytworzenia informacji: | 02.02.2024 07:24:49 |
Data udostępnienia informacji: | 02.02.2024 07:34:04 |
Data ostatniej aktualizacji: | 02.02.2024 07:24:49 |
Rejestr zmian |