Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Opole, dnia 01.02.2024r.

 

OSR.6131.6.2023.DS

 

 

 

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

 

 

Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 775 ze zm.) – cyt. dalej jako Kpa, w związku z art. 83a ust. 7, art. 86 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1336 ze zm.)

 

zawiadamiam

 

o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego wszczętego przez tut. Organ obwieszczeniem
Nr OŚR.6131.6.2023.DS  z dnia 02.01.2024r., zgodnie z  art. 86 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U z 2023r. poz. 1336 ze zm.) w sprawie nałożenia ponownie obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych w liczbie 3 sztuk drzew z gat. klon pospolity,
w przypadku niezachowania żywotności po 3 latach od wyznaczonego terminu nasadzeń, liczonego od dnia 30.11.2020r., stanowiących warunek udzielonego zezwolenia na usunięcie drzew, zgodnie
z decyzją Prezydenta Miasta Opola Nr OŚR.6131.558.2019.DS z dnia 17.01.2020r.

Jednocześnie  informuję, że w dniu 30.01.2024r. Komisja ds. zieleni miejskiej dokonała oględzin na terenie przy ul. Chabrów 10-50 w Opolu (dz. nr 1388, obręb Zakrzów), w trakcie których stwierdziła zachowanie żywotności nasadzeń zastępczych 3 szt. drzew określonych w ww. decyzji.

 

Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 Kpa, zawiadamiam, że został zebrany materiał  dowodowy, pozwalający na wydanie decyzji w przedmiotowej sprawie, z którym strona postępowania może zapoznać się i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności,  pok. 325,  w godz. pracy Urzędu.

             

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości
w dniu 02.02.2024r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole.

Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia  niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 17.02.2024r.

 

W przypadku niewniesienia  uwag i nowych dowodów w wyznaczonym terminie,  tut. Organ decyzją administracyjną umorzy wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych.

 

 

 

z up. Prezydenta Miasta
Sebastian Smoliński
Z-ca Naczelnika Wydziału

Ochrony Środowiska i Rolnictwa

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 31
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: OŚR.6131.6.2023.DS Obwieszczenie PMO o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, dot. zachowania żywotności nasadzeń zastępczych po 3 latach, Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej "Przyszłość"
Osoba, która wytworzyła informację: Dominika Stasica
Osoba, która udostępnia informację: Dominika Stasica
Data wytworzenia informacji: 02.02.2024 07:24:49
Data udostępnienia informacji: 02.02.2024 07:34:04
Data ostatniej aktualizacji: 02.02.2024 07:24:49
Rejestr zmian