Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

OŚR.6131.460.2024.AP                                                      Opole, dnia 30 września 2024r.

 

OBWIESZCZENIE 

PREZYDENTA  MIASTA OPOLA

Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572)– zwanej dalej kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336, ze zm.)

zawiadamiam strony postępowania

o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa gatunku wierzba krucha z terenu działki nr 97/12, k.m.41, obręb Opole (ul. Spychalskiego 8-18), w związku z wnioskiem z dnia 18.07.2024r. (data wpływu do tut. Organu dnia 08.08.2024r.) Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Przyszłość”.

Stronami ww. postępowania są właściciele działki nr 97/12, k.m.41, obręb Opole.

Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 kpa, przed wydaniem decyzji, strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, pl. Wolności 7-8,  pok. 316  w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa 07.30-15.30, czwartek 07.30- 17.00 oraz w piątek 7.30-14.00.

 Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu pod ww. adresem lub w formie elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl

W przypadku niewniesienia nowych uwag i dowodów w wyznaczonym terminie, tut. Organ wyda decyzję udzielającą zezwolenia na usunięcie, w terminie do 31.12.2024r., powyższego drzewa w zamian za wykonanie, w terminie do 31.03.2025r., nasadzeń zastępczych 3 drzew gatunku klon pospolity odmiany kulistej, na terenie działki nr 97/12, k.m. 41, obręb Opole.

 

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zatem zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 30 września 2024r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola,  Pl. Wolności 7-8.

 

 

Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 15.10.2024r.                                              

z up. Prezydenta Miasta

Alicja Puchowska

Główny Specjalista

w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa

 

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 119
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA OPOLA o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzewa
Osoba, która wytworzyła informację: Alicja Puchowska
Osoba, która udostępnia informację: Alicja Puchowska
Data wytworzenia informacji: 30.09.2024 14:53:00
Data udostępnienia informacji: 30.09.2024 14:57:18
Data ostatniej aktualizacji: 30.09.2024 14:53:00
Rejestr zmian