Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

 Opole, 30.01.2025r.

OŚR.6131.245.2024.MD

 

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 572) – zwanej dalej Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1478 ze zm.)

zawiadamiam

o zakończeniu postępowania dowodowego, niezbędnego do wydania decyzji administracyjnej
oraz o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Opola nr OŚR.6131.245.2024.MD z dnia 29.08.2024r. udzielającej zezwolenia na usunięcie 4 sztuk drzew, rosnących na działkach nr 1339, 1317/45, 1340, obręb Gosławice w Opolu i uzależnieniu zezwolenia od wykonania nasadzeń zastępczych w ilości 4 sztuk drzew na działce nr 1339, obręb Gosławice w Opolu, w zakresie zmiany miejsca wykonania nasadzeń 2 szt. drzew i zrealizowania ich na działce nr 1338, obręb Gosławice, w związku z wnioskiem z dnia 16.10.2024r. (data wpływu do tut. Organu 07.11.2024r.).

       Na podstawie art. 10 § 1 Kpa, przed wydaniem decyzji strona postępowania może zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola,
pl. Wolności 7-8, pok. 325.

       W przypadku niewniesienia nowych uwag i dowodów w wyznaczonym terminie, tut. Organ wyda decyzję zmieniającą zezwolenie Prezydenta Miasta Opola nr OŚR.6131.245.2024.MD z dnia 29.08.2024r., na usunięcie 4 sztuk drzew, w zakresie zmiany lokalizacji 2 szt. nasadzeń zastępczych do realizacji na działce nr 1338, obręb Gosławice.

       Ponadto informuję, że stronami postępowania są podmioty oraz mieszkańcy nieruchomości oznaczonej jako działki ewidencyjne nr 1339, 1317/45, 1340, obręb Gosławice w Opolu, posiadający udział we własności przedmiotowej nieruchomości. W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 30.01.2025r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole. Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 13.02.2025r.

       Jednocześnie informuję, że w związku z koniecznością zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu administracyjnym, tut. Organ informuje, że postępowanie administracyjne w przedmiotowej sprawie, nie może zostać zakończone, w terminie przewidzianym w art. 35 Kpa.

       Mając powyższe na uwadze, zachodzi potrzeba określenia nowego terminu rozpatrzenia przedmiotowej sprawy, który tut. Organ wyznacza do dnia 28 lutego 2025r., zgodnie z art. 36 § 1 Kpa, który stanowi, że o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie określonym w art. 35 lub w przepisach szczególnych organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić strony, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia.

Informuję, że zgodnie z art. 37 § 1 Kpa., stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:

1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);

2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).

z up. Prezydenta Miasta

Edyta Madej

Kierownik Referatu  Ochrony Zasobów

Naturalnych i Edukacji Ekologicznej

w  Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 19
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Obwieszczenie PMO o zakończeniu postepowania dowodowego w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Opola nr OŚR.6131.245.2024.MD z dnia 29.08.2024r.
Osoba, która wytworzyła informację: Mariusz Dużyński
Osoba, która udostępnia informację: Mariusz Dużyński
Data wytworzenia informacji: 30.01.2025 15:01:27
Data udostępnienia informacji: 30.01.2025 15:07:18
Data ostatniej aktualizacji: 30.01.2025 15:01:27
Rejestr zmian