Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 84
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: zawiadomienie Prezydenta Miasta Opola o przesunięciu terminu załatwienia sprawy - ustalenia wysokości odszkodowania za przejętą z mocy prawa na rzecz Gminy Opole nieruchomości oznaczonej numerem działki 11/8 a.m. 35, obręb Szczepanowice
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Idzik-Skubiś
Osoba, która udostępnia informację: Marek Świetlik
Data wytworzenia informacji: 23.08.2023 13:40:42
Data udostępnienia informacji: 24.08.2023 00:00:00
Data ostatniej aktualizacji: 24.08.2023 00:00:00
Rejestr zmian