Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

na podstawie art. 24. ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1292, 1907) oraz w związku z § 18 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 56), zawiadamiam o sporządzeniu nowych kart adresowych zabytków, zgodnie z załączonym wykazem.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 52
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Zawiadomienie Prezydenta Miasta Opola o sporządzeniu nowych kart adresowych Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Opola
Osoba, która wytworzyła informację: Bartłomiej Wiszniewski
Osoba, która udostępnia informację: Bartłomiej Wiszniewski
Data wytworzenia informacji: 08.04.2025 12:09:03
Data udostępnienia informacji: 08.04.2025 12:24:38
Data ostatniej aktualizacji: 08.04.2025 12:23:40
Rejestr zmian