Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Opole, 12.12.2022r.

OSR.6131.648.2022.DS

 

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

 

Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.) – cyt. dalej jako Kpa, w związku z art. 83a ust. 7, art. 86 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U.
z 2022r. poz. 916 ze zm.)

zawiadamiam

 

o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego wszczętego przez tut. Organ obwieszczeniem
nr OŚR.6131.648.2022.DS z dnia 15.11.2022r., zgodnie z  art. 86 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U z 2022 r. poz. 916 ze zm.) w sprawie nałożenia ponownie obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych 3 szt. drzew, w tym: 2 szt. drzew gat. surmia bignoniowa oraz 1 szt. gat. grab pospolity odm. kolumnowej, w przypadku niezachowania żywotności po 3 latach od wyznaczonego terminu wykonania nasadzeń, liczonego od dnia 31.10.2019r., stanowiących warunek udzielonego zezwolenia na usunięcie 3 szt. drzew, zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Opola nr OŚR.6131.406.2018.EM z dnia 29.11.2018r.

Jednocześnie  informuję, że w dniu 09.12.2022r. Komisja ds. zieleni miejskiej dokonała oględzin na terenie przy ul. Hubala i Pużaka w Opolu (dz. nr 1316 i 1193/7, obręb Gosławice), w trakcie których ustalono, że nasadzenia zastępcze zachowały swoją żywotność.

.

Na podstawie art. 10 § 1 Kpa, przed wydaniem decyzji strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, ul. Krawiecka 13, pok. 108.

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości
w dniu 13.12.2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole.

Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia  niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 28.12.2022r.

 

W przypadku niewniesienia  uwag i nowych dowodów w wyznaczonym terminie,  tut. Organ decyzją administracyjną umorzy przedmiotowe postępowanie.  

 

z up. Prezydenta Miasta
Alicja Puchowska
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów

Naturalnych i Edukacji Ekologicznej

W Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 153
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: OŚR.6131.648.2022.DS Obwieszczenie PMO o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, dot. 3 szt. nasadzeń zastepczych
Osoba, która wytworzyła informację: Dominika Stasica
Osoba, która udostępnia informację: Dominika Stasica
Data wytworzenia informacji: 13.12.2022 05:57:19
Data udostępnienia informacji: 13.12.2022 06:01:27
Data ostatniej aktualizacji: 13.12.2022 05:57:19
Rejestr zmian