Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, 09.03.2023r.
OŚR.6131.296.2018.DD
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.) – cyt. dalej jako Kpa, w związku z art. 83a ust. 7, art. 86 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2022r. poz. 916 ze zm.)
zawiadamiam
o zakończeniu postępowania dowodowego, niezbędnego do wydania decyzji oraz o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego wszczętego przez tut. Organ obwieszczeniem Nr OŚR.6131.296.2018.DD z dnia 27.01.2023r., zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz.U z 2022 r. poz. 916 ze zm.) w sprawie nałożenia ponownie obowiązku wykonania 3 szt. nasadzeń zastępczych drzew gat. klon zwyczajny odmiany „Crimson King”, w przypadku niezachowania żywotności po 3 latach od wyznaczonego terminu nasadzenia, liczonego od dnia 31.03.2019r., stanowiącego warunek udzielonego zezwolenia na usunięcie 3 szt. drzew, zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Opola Nr OŚR.6131.296.2018DD z dnia 28.08.2018r. Jednocześnie informuję, że w dniu 20.02.2023r. Komisja ds. zieleni miejskiej dokonała oględzin na terenie przy ul. Telesfora 4-22 (dz. nr 6/22, k.m. 55, obręb Opole), w trakcie których stwierdziła zachowanie żywotności nasadzeń zastępczych drzew.
Na podstawie art. 10 § 1 Kpa, przed wydaniem decyzji strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, ul. Krawiecka 13, pok. 108.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub w formie elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 15.03.2023r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole.
Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 29.03.2023r.
Jednocześnie informuję, że przedmiotowa sprawa nie może zostać rozpatrzona (wydana decyzja administracyjna) w terminie przewidzianym w art. 35 ustawy Kpa, z powodu konieczności zapoznania się przez stronę z materiałem dowodowym.
Mając powyższe na uwadze, zachodzi potrzeba określenia nowego terminu rozpatrzenia sprawy (wydania decyzji administracyjnej), który tut. Organ wyznacza do dnia 30.04.2023r., zgodnie z art. 36 § 1 Kpa, który stanowi, że o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić stronę, podając przyczyny zwłoki wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia.
Uprzejmie informuję, że zgodnie z art. 37 § 1 Kpa stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość)
W przypadku niewniesienia uwag i nowych dowodów w wyznaczonym terminie, w związku ze stwierdzeniem żywotności nasadzenia zastępczego po 3 latach od dnia upływu terminu wskazanego w zezwoleniu na wykonanie nasadzenia, tut. Organ decyzją administracyjną umorzy przedmiotowe postępowanie.
z up. Prezydenta Miasta
Alicja Puchowska
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów
Naturalnych i Edukacji Ekologicznej
W Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 305 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | OŚR.6131.296.2018.DD OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA OPOLA zebrany materiał |
Osoba, która wytworzyła informację: | Barbara Żarczyńska Dybka |
Osoba, która udostępnia informację: | Barbara Żarczyńska Dybka |
Data wytworzenia informacji: | 15.03.2023 08:40:17 |
Data udostępnienia informacji: | 15.03.2023 08:42:28 |
Data ostatniej aktualizacji: | 15.03.2023 08:40:17 |
Rejestr zmian |