Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Nr OŚR.6131.115.2024.MKA                                             Opole, dnia 28 marca 2024r.  

OBWIESZCZENIE 

PREZYDENTA  MIASTA OPOLA

Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 775 ze zm.) – zwanej dalej ustawą Kpa oraz w związku z art. 83a ust. 7 i art. 86 ust. 2  ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1336 ze zm.)

zawiadamiam strony postępowania,

że został zebrany materiał dowodowy w sprawie nałożenia ponownie na Spółdzielnię Mieszkaniową w Opolu przy ul. Sosnkowskiego 40-42 obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych 3 szt. drzew na nieruchomości przy ul. Piotrkowskiej  w Opolu ( działka nr 128/21, obręb Kolonia Gosławicka), wynikających z udzielonego zezwolenia na usunięcie drzew i uzależnieniu  zezwolenia od wykonania nasadzeń, zgodnie z pkt 3 z decyzji Prezydenta Miasta Opola Nr OŚR.6131.301.2018.MKA z dnia 04.10.2018r., w przypadku niezachowania żywotności nasadzeń po 3 latach od dnia upływu wskazanego terminu wykonania.

      Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 ustawy Kpa strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W związku z powyższym informuję o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w ww. sprawie i wniesienia uwag w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia. Dokumentacja znajduje się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Pl. Wolności 7/8, pok. 316.  W celu umówienia  się na zapoznanie z dokumentacją należy skontaktować  się z Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola pod adresem mailowym: osr@um.opole.pl lub pod nr tel.  77 446 10 82. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu  lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną  skrzynkę podawczą Urzędu Miasta Opola.

W dniu  15.03.2024 r. na ww. nieruchomości  zostały przeprowadzone oględziny przez Komisję ds. zieleni miejskiej – organ doradczy Prezydenta Miasta Opola, podczas których stwierdzono zachowanie żywotności przedmiotowych nasadzeń zastępczych  po 3 latach od dnia upływu terminu wskazanego  w zezwoleniu na wykonanie nasadzenia.

Po upływie terminu na wniesienie uwag do sprawy, postępowanie w sprawie nałożenia ponownie na Spółdzielnię Mieszkaniową  w Opolu obowiązku wykonania przedmiotowych nasadzeń zastępczych na nieruchomości przy ul. Piotrkowskiej w Opolu (działka nr 128/21, obręb Kolonia Gosławicka)  zostanie umorzone, jako bezprzedmiotowe.     

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 ustawy Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 28.03.2024r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole  oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola przy Pl. Wolności 7/8.

Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia  niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 12.04.2024r.

 

               z up. Prezydenta Miasta

                   Marzena Kasprzak

                   Główny Specjalista

w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa 

 

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 17
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Obwieszczenie nr OŚR.6131.115.2024.MKA w sprawie możliwości zapoznania się z materiałem dowodowym w sprawie nałożenia ponownie obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych 3 drzew na nieruchomości przy ul. Piotrkowskiej, w przypadku niezachowania żywotności po 3 latach od dnia upływu wskazanego terminu wykonania
Osoba, która wytworzyła informację: Marzena Kasprzak
Osoba, która udostępnia informację: Marzena Kasprzak
Data wytworzenia informacji: 28.03.2024 12:30:06
Data udostępnienia informacji: 28.03.2024 12:37:26
Data ostatniej aktualizacji: 28.03.2024 12:30:06
Rejestr zmian