Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Nr OŚR.6131.238.2025.EM                                                        Opole, dnia 22 maja 2025r.  

OBWIESZCZENIE 

PREZYDENTA  MIASTA OPOLA

Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 574) – zwanej dalej ustawą Kpa oraz w związku z art. 83a ust. 7 i art. 86 ust. 2  ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1478 ze zm.)

zawiadamiam strony postępowania,

że został zebrany materiał dowodowy w sprawie nałożenia ponownie na Wspólnotę Mieszkaniową ,,Trzynastka’’ z siedzibą w Opolu przy ul. Piotrkowskiej 13, obowiązku wykonania nasadzenia zastępczego 1 szt. drzew gat. klon pospolity, rosnącego na nieruchomości ul. Piotrkowskiej 13 w Opolu, działka nr 128/38, obręb Kolonia Gosławicka (nr działki przed przenumerowaniem 128/38, am. 1, obręb Kolonia Gosławicka), wykonanego w terminie do 31.12.2021r., w przypadku niezachowania żywotności po 3 latach od dnia upływu terminu wskazanego w zezwoleniu na wykonanie nasadzenia, zgodnie z pkt 4 decyzji Prezydenta Miasta Opola Nr OŚR.6131.130.2021.EM z dnia 27.07.2021r.

Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 ustawy Kpa strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W związku z powyższym informuję o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w ww. sprawie i wniesienia uwag w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia. Dokumentacja znajduje się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Pl. Wolności 7-8, pok. 316. W celu umówienia  się na zapoznanie z dokumentacją należy skontaktować się z Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola pod adresem mailowym: osr@um.opole.pl lub pod nr tel. 77 446 10 82. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną  skrzynkę podawczą Urzędu Miasta Opola.

W dniu  21.05.2025 r. na ww. nieruchomości zostały przeprowadzone oględziny przez Komisję ds. zieleni miejskiej – organ doradczy Prezydenta Miasta Opola, podczas których stwierdzono zachowanie żywotności przedmiotowego nasadzenia zastępczego tj. 1 szt. drzewa gat. klon zwyczajny, po 3 latach od dnia upływu terminu wskazanego w zezwoleniu na wykonanie nasadzenia.

Po upływie terminu na wniesienie uwag do sprawy, postępowanie w sprawie nałożenia ponownie na Wspólnotę Mieszkaniową ,,Trzynastka’’ z siedzibą w Opolu przy ul. Piotrkowskiej 13, działka nr 128/38, obręb Kolonia Gosławicka (nr działki przed przenumerowaniem 128/38, am. 1, obręb Kolonia Gosławicka) obowiązku wykonania nasadzenia zastępczego, zostanie umorzone.

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 ustawy Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu     22.05.2025r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole  oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola przy Pl. Wolności 7-8.

Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia  niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 06.06.2025r.

Z up. Prezydenta Miasta

Edyta Madej

Kierownik Referatu Ochrony Zasobów Naturalnych

w Wydziałe Ochrony Środowiska i Rolnictwa

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 29
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Obwieszczenie Prezydenta Miasta o zebraniu materiału dowodowego w sprawie nalożenia ponownie wykonania obowiązku nasadzeń zamiennych przy ul. Piotrkowskiej 13
Osoba, która wytworzyła informację: Edyta Madej
Osoba, która udostępnia informację: Edyta Madej
Data wytworzenia informacji: 22.05.2025 14:12:16
Data udostępnienia informacji: 22.05.2025 14:17:05
Data ostatniej aktualizacji: 22.05.2025 14:12:16
Rejestr zmian