Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

OŚR.6131.209.2025.AP                                                          Opole, dnia 12 września 2025r.

 

OBWIESZCZENIE 

PREZYDENTA  MIASTA OPOLA

Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572, z późń. zm.)– zwanej dalej kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2024 r. poz. 1478, z późn. zm.)

zawiadamiam strony postępowania

o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z terenu działek   nr 1317/43, 1317/42, 1340,1338, obręb Gosławice (ul. Sosnkowskiego 6, ul. Szarych Szeregów 4,15,40,48,50), w związku z wnioskiem z dnia 24.03.2025r. (data wpływu do tut. Organu dnia 03.04.2025r.) uzupełnionym w dniu 27.05.2025r. Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu.

Stronami ww. postępowania są posiadacze działek nr 1317/43, 1317/42, 1340, 1338, obręb Gosławice.

Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 kpa, przed wydaniem decyzji, strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, pl. Wolności 7-8,  pok. 316  w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa 07.30-15.30, czwartek 07.30- 17.00 oraz w piątek 7.30-14.00.

 Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu pod ww. adresem lub w formie elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl 

W przypadku niewniesienia nowych uwag i dowodów w wyznaczonym terminie, tut. Organ wyda decyzję zezwalającą na usunięcie, w terminie do 31.12.2025r., 11 drzew (obumarłych i zagrażających), w zamian za wykonanie, w terminie do 31.12.2026r., nasadzeń zastępczych 11 drzew gatunku klon zwyczajny (odm. kulistej) na terenie działki nr 1339 obręb Gosławice.

 

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zatem zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 12 września 2025r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola,  Pl. Wolności 7-8.

Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 27.09.2025r.                                              

z up. Prezydenta Miasta

Alicja Puchowska

Główny Specjalista

w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 44
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Osoba, która wytworzyła informację: Alicja Puchowska
Osoba, która udostępnia informację: Alicja Puchowska
Data wytworzenia informacji: 12.09.2025 09:42:12
Data udostępnienia informacji: 12.09.2025 09:45:15
Data ostatniej aktualizacji: 12.09.2025 09:42:12
Rejestr zmian