Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 20
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Zawiadomienie Prezydenta Miasta Opola nr BNSP.6833.24.2021.AIS o przesunięciu terminu załatwienia postępowania w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania za przejęcie przez Gminę Opole prawa własności nieruchomości oznaczonej numerem działki 11/8 a.m. 35 obręb Szczepanowice (dot. decyzji ZRID nr 1/21)
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Idzik-Skubiś
Osoba, która udostępnia informację: Adam Kordek
Data wytworzenia informacji: 27.03.2024 11:23:18
Data udostępnienia informacji: 27.03.2024 11:26:07
Data ostatniej aktualizacji: 27.03.2024 11:26:40
Rejestr zmian