Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Na podstawie art. 14 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (zwanej dalej ustawą) do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot, o którym mowa w ust. 1, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ww. ustawy.
Plan działania, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 ustawy, obejmuje w szczególności analizę stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot, o którym mowa w ust. 1 ustawy, oraz planowane działania w zakresie poprawy realizacji zadań w zakresie dostępności przez ten podmiot.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 46 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta Opola na lata 2025 – 2028 |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Emilia Księżopolska Biel |
Osoba, która udostępnia informację: | Emilia Księżopolska Biel |
Data wytworzenia informacji: | 27.12.2024 09:07:33 |
Data udostępnienia informacji: | 27.12.2024 09:13:12 |
Data ostatniej aktualizacji: | 27.12.2024 09:13:15 |
Rejestr zmian |