Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Miejskie Centrum Wspomagania Edukacji w Opolu

Ul. Powstańców Śląskich 19, 45-086 Opole                                                                  

                                                                                                          

 

INFORMACJA

o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. płac

w Miejskim Centrum Wspomagania Edukacji w Opolu

 

ogłoszonego w dniu  26 stycznia 2022 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Opola

 

Informuję, że zakończyła się procedura naboru na ww. stanowisko urzędnicze.   Komisja Rekrutacyjna wybrała Panią Katarzynę Leśniewską zam. w Szydłowie.

W ocenie Komisji Rekrutacyjnej Pani Katarzyna Leśniewska spełniła oczekiwania zawarte w ogłoszeniu na wolne stanowisko pracy. Kandydatka posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do pracy na tym stanowisku.  Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym z zakresu ekonomii oraz płac, wobec powyższego Komisja Rekrutacyjna rekomenduje ww. kandydatkę do zatrudnienia.

 

 

Dyrektor

Miejskiego Centrum Wspomagania Edukacji w Opolu

Bronisława Ogonowski

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 1002
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: WYNIKI NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. PŁAC
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Aneta Wójcik
Osoba, która udostępnia informację: Aneta Wójcik
Data wytworzenia informacji: 01.03.2022 11:39:06
Data udostępnienia informacji: 01.03.2022 11:42:05
Data ostatniej aktualizacji: 01.03.2022 11:42:16
Rejestr zmian