Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Prezydent Miasta Opola
ogłasza nabór na  wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Opola

DS. POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH


Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Spraw Obywatelskich

Wymiar etatu: pełny etat

Ogłoszenie o naborze: w załączniku


Termin składania ofert: do dnia 20 czerwca 2022 r.

Miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne można składać w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej (Biurze Podawczym) Urzędu Miasta Opola, Rynek 1A, 45-015 Opole lub przesłać pocztą  na wskazany  adres


Etap rekrutacji: zakończony, wynik w załączniku


Klauzula informacyjna - https://bip.um.opole.pl/umo,25_28


 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 957
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: stanowisko ds. postępowań administracyjnych
Skrócony opis: stanowisko ds. postępowań administracyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Grzegorz Śliwiński
Osoba, która udostępnia informację: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 07.06.2022 13:44:53
Data udostępnienia informacji: 07.06.2022 13:47:51
Data ostatniej aktualizacji: 30.06.2022 07:45:47
Rejestr zmian