Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. komunikacji społecznej - 1 etat
(nazwa stanowiska pracy)
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie, | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne, | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia, | Oświadczenie |
e) wykształcenie : wyższe, | kserokopia dyplomu |
f) staż pracy – min 2 lata pracy na stanowiskach związanych z public relations i/lub dziennikarstwem, | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
g) ) znajomość obsługi komputera w tym Word, Excel,
| Informacja w CV |
h) prawo jazdy kat B. | Kserokopia prawa jazdy |
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) kreatywność, otwartość, uczciwość, komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność, uprzejmość, obowiązkowość, wysoka kultura osobista, operatywność, odporność na stres, | Informacja w CV |
b) znajomość podstawowych aktów prawnych w zakresie prawa prasowego i dostępu do informacji publicznej oraz znajomość podstaw komunikowania społecznego. | Informacja w CV |
|
Praca w budynku przy ul. Firmowej 1 , drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5 .W miesiącu lutym 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,02% .
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz.530 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
w pokoju 213 z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko ds. komunikacji społecznej w terminie do dnia 17.03.2023r
(nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor
Teresa Sobel-Wiej
Ogłoszenie o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze Stanowisko ds.komunikacji społecznej- 1etat
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu unieważnia nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds.komunikacji społecznej ogłoszony w dniu 06 marca 2023 roku w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola, na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu, na tablicy ogłoszeń Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu oraz Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu. Przyczyną unieważnienia jest błąd w ogłoszeniu o naborze.
Prawidłowy nabór zostanie ogłoszony w dniu 10 marca 2023r.
Dyrektor
Teresa Sobel - Wiej
Opole, dnia 09.03.2023r
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 1123 |
Podmiot udostępniający: | Miejski Zarząd Dróg w Opolu |
Nazwa dokumentu: | MZD w Opolu-Stanowisko ds.komunikacji społecznej - unieważniony |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Sowada |
Osoba, która udostępnia informację: | Jolanta Sowada |
Data wytworzenia informacji: | 06.03.2023 13:25:34 |
Data udostępnienia informacji: | 06.03.2023 13:26:54 |
Data ostatniej aktualizacji: | 10.03.2023 09:59:49 |
Rejestr zmian |