Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Prezydent Miasta Opola
ogłasza nabór na  2 wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miasta Opola

STANOWISKA DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODÓW OSOBISTYCH


Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Spraw Obywatelskich

Wymiar etatu: pełny etat

Ogłoszenie o naborze: w załączniku


Termin składania ofert: do dnia 7 marca 2022 r.

Miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne można składać w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej (Biurze Podawczym) Urzędu Miasta Opola, Rynek 1A, 45-015 Opole lub przesłać pocztą  na wskazany  adres


Etap rekrutacji: zakończono


Klauzula informacyjna - https://bip.um.opole.pl/umo,25_28


 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 1716
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Skrócony opis: 2 wolne stanowiska ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Osoba, która wytworzyła informację: Grzegorz Śliwiński
Osoba, która udostępnia informację: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 24.02.2022 11:28:13
Data udostępnienia informacji: 24.02.2022 11:38:18
Data ostatniej aktualizacji: 22.03.2022 14:07:30
Rejestr zmian