Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Postępowanie zwykłe:

zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia przekazuje się za pomocą faksu, ustnie do protokołu lub za mocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) do

Wydziału Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Opola ul. S. Sempołowskiej 3, 45-044 Opole

e-mail: zgromadzenia@um.opole.pl

faks: 774511985

Karta usług - postępowanie zwykłe


Postępowanie uproszczone:

zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia, które nie będzie powodować utrudnień w ruchu drogowym, a w szczególności powodować zmiany w jego organizacji przekazuje się telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Opolu:

e-mail: zgromadzenia@um.opole.pl

tel. 77 44 61 077, 77 54 11 340, 506 392 229

Karta usług - postępowanie uproszczone

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 265
Podmiot udostępniający: Wydział Zarządzania Kryzysowego
Nazwa dokumentu: Zgłoszenie zgromadzenia
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Bogumiła Grudzień-Kuligowska - Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego
Osoba, która udostępnia informację: Bogumiła Grudzień-Kuligowska - Naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego
Data wytworzenia informacji: 03.09.2021 12:58:17
Data udostępnienia informacji: 03.09.2021 12:59:31
Data ostatniej aktualizacji: 07.02.2022 07:33:00
Rejestr zmian