Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

 

Profil zaufany to bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji (m.in. ePUAP, CEIDG, ZUS, Urząd Skarbowy oraz Urzędy Gmin, Powiatów, Województw i centralnej administracji rządowej). Dzięki profilowi zaufanemu można załatwić sprawy urzędowe bez konieczności wychodzenia z domu np. wysyłać przez internet dokumenty i wnioski do Urzędu, wnieść podanie, odwołanie, skargę.

 

Profil zaufany można potwierdzić:
1) w Biurze Obsługi Obywatela na parterze budynku ratusza;

2) w budynku Centrum Usług Publicznych ul. płk.Witolda Pileckiego 1 (sala obsługi,
    stanowisko nr 17).

Profil zaufany można także potwierdzić korzystając z bankowości elektronicznej.

 

Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie www.pz.gov.pl oraz Profil Zaufany

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 1201
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: Profil Zaufany
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Kwiatkowska Kazimierska
Osoba, która udostępnia informację: Anna Kwiatkowska Kazimierska
Data wytworzenia informacji: 16.09.2022 09:35:31
Data udostępnienia informacji: 16.09.2022 09:54:34
Data ostatniej aktualizacji: 06.11.2023 08:15:19
Rejestr zmian