Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Profil zaufany to bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji (m.in. ePUAP, CEIDG, ZUS, Urząd Skarbowy oraz Urzędy Gmin, Powiatów, Województw i centralnej administracji rządowej). Dzięki profilowi zaufanemu można załatwić sprawy urzędowe bez konieczności wychodzenia z domu np. wysyłać przez internet dokumenty i wnioski do Urzędu, wnieść podanie, odwołanie, skargę.
Profil zaufany można potwierdzić:
1) w Biurze Obsługi Obywatela na parterze budynku ratusza;
2) w budynku Centrum Usług Publicznych ul. płk.Witolda Pileckiego 1 (sala obsługi,
stanowisko nr 17).
UWAGA!
W dniach od 10 do 14 lutego 2025 r. potwierdzenie profilu zaufanego nie będzie możliwe w punkcie mieszczącym się w Biurze Obsługi Obywatela Urzędu Miasta Opola mieszczącym się w budynku Centrum Usług Publicznych.
Profil zaufany można także potwierdzić korzystając z bankowości elektronicznej.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie www.pz.gov.pl oraz Profil Zaufany
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 2350 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | Profil Zaufany |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Kwiatkowska Kazimierska |
Osoba, która udostępnia informację: | Anna Kwiatkowska Kazimierska |
Data wytworzenia informacji: | 16.09.2022 09:35:31 |
Data udostępnienia informacji: | 16.09.2022 09:54:34 |
Data ostatniej aktualizacji: | 10.02.2025 09:59:17 |
Rejestr zmian |