Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 422
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: Protokół nr 40/2022 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 17 maja 2022 r.
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Panas
Osoba, która udostępnia informację: Joanna Panas
Data wytworzenia informacji: 27.05.2022 11:45:18
Data udostępnienia informacji: 27.05.2022 11:47:21
Data ostatniej aktualizacji: 27.05.2022 11:46:03
Rejestr zmian