Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 308
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: Protokół nr 43/2022 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Opola w dniu 20 września 2022 r.
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Elżbieta Pawlicka
Osoba, która udostępnia informację: Elżbieta Pawlicka
Data wytworzenia informacji: 25.08.2022 13:38:05
Data udostępnienia informacji: 30.09.2022 08:28:28
Data ostatniej aktualizacji: 27.10.2022 14:53:25
Rejestr zmian