Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 418
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: Protokół nr 41/2022 Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Opola z posiedzenia w dniu 14 czerwca 2022 r.
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Teresa Muc
Osoba, która udostępnia informację: Teresa Muc
Data wytworzenia informacji: 08.07.2022 10:06:21
Data udostępnienia informacji: 08.07.2022 10:08:43
Data ostatniej aktualizacji: 08.07.2022 10:12:27
Rejestr zmian