Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 576
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: Protokół nr 42/2022 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 16 sierpnia 2022 r.
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Katra
Osoba, która udostępnia informację: Beata Katra
Data wytworzenia informacji: 17.08.2022 11:45:40
Data udostępnienia informacji: 25.08.2022 13:40:31
Data ostatniej aktualizacji: 25.08.2022 13:39:45
Rejestr zmian