Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 167
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: Protokół nr 37/2022 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 18 stycznia 2022 r.
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Panas
Osoba, która udostępnia informację: Joanna Panas
Data wytworzenia informacji: 26.01.2022 09:58:30
Data udostępnienia informacji: 26.01.2022 10:04:33
Data ostatniej aktualizacji: 26.01.2022 10:04:26
Rejestr zmian