Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 259
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: Protokół nr 44/2022 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Opola w dniu 18 października 2022 r.
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Aleksandra Lukosz
Osoba, która udostępnia informację: Aleksandra Lukosz
Data wytworzenia informacji: 27.10.2022 14:49:09
Data udostępnienia informacji: 27.10.2022 14:50:41
Data ostatniej aktualizacji: 27.10.2022 14:52:41
Rejestr zmian