Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Informacja nr GL.ZUZ.3.4217.7.2021.ac Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 14.07.2022 r. o wszczęciu z urzędu postępowania administracyjnego, w sprawie nałożenia na właściciela wykonanego bez pozwolenia wodnoprawnego, obowiązku likwidacji tego urządzenia.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 906 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR GL.ZUZ.3.4217.7.2021.AC W SPRAWIE NAŁOŻENIA OBOWIĄZKU LIKWIDACJI URZĄDZENIA WODNEGO |
Skrócony opis: | Wszczęte z urzędu. |
Osoba, która wytworzyła informację: | Agnieszka Górska |
Osoba, która udostępnia informację: | Agnieszka Górska |
Data wytworzenia informacji: | 19.07.2022 15:50:00 |
Data udostępnienia informacji: | 20.07.2022 14:40:36 |
Data ostatniej aktualizacji: | 20.07.2022 14:39:35 |
Rejestr zmian |