Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacja nr GL.ZUZ.3.4217.7.2021.ac Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 14.07.2022 r. o wszczęciu z urzędu postępowania administracyjnego, w sprawie nałożenia na właściciela wykonanego bez pozwolenia wodnoprawnego, obowiązku likwidacji tego urządzenia.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 906
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR GL.ZUZ.3.4217.7.2021.AC W SPRAWIE NAŁOŻENIA OBOWIĄZKU LIKWIDACJI URZĄDZENIA WODNEGO
Skrócony opis: Wszczęte z urzędu.
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Górska
Osoba, która udostępnia informację: Agnieszka Górska
Data wytworzenia informacji: 19.07.2022 15:50:00
Data udostępnienia informacji: 20.07.2022 14:40:36
Data ostatniej aktualizacji: 20.07.2022 14:39:35
Rejestr zmian