Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Opole, 02.02.2023r.

OŚR.6220.71.2022.MK                                                                                                    ZAWIADOMIENIE
Prezydenta Miasta Opola

Działając na podstawie art. 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.2022.2000 ze zm.), zwanej dalej ustawą Kpa, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U.2022.1029 ze zm.),

zawiadamia się strony postępowania administracyjnego,

że wydana została decyzja nr OŚR.6220.71.2022.MK z dnia 30.01.2023r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami wielostanowiskowymi wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą, w Opolu na działkach o numerach ewidencyjnych: 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, obręb Wójtowa Wieś, zakwalifikowanego z uwagi na powierzchnię planowanych garaży

Przedmiotowe postępowanie administracyjne prowadzone było na wniosek HREIT S.A., ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 10, 00-656 Warszawa, złożony przez pełnomocnika.

Stronami przedmiotowego postępowania jest wnioskodawca oraz podmioty, którym przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości zlokalizowanych na obszarze położonym w odległości 100 m od granicy terenu lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.

Informuję jednocześnie strony postępowania, iż od ww. decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Opola, w terminie do dnia 2 marca 2023r. (włącznie).

Jednocześnie informuje się, że wydana decyzja oraz dokumentacja sprawy znajduje się w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8, pok. 324; tel. 77 45 11 819.

W celu zapoznania się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, prosi się o kontakt telefoniczny (tel. 77 45 11 819), mailowy (e-mail: osr@um.opole.pl) lub za pośrednictwem platformy PeUP i ePUAP.

z up. Prezydenta Miasta

Monika Czech-Tańczuk

Naczelnik Wydziału

Ochrony Środowiska i Rolnictwa

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 380
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: zawiadomienie stron postepowania o wydaniu decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami wielostanowiskowymi wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędna infrastrukturą, w Opolu na działkach o numerach ewidencyjnych: 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, obręb Wójtowa Wieś, zakwalifikowanego z uwagi na powierzchnię planowanych garaży
Skrócony opis: zawiadomienie stron postępowania o wydaniu decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami wielostanowiskowymi wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędna infrastrukturą, w Opolu na działkach o numerach ewidencyjnych: 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, obręb Wójtowa Wieś, zakwalifikowanego z uwagi na powierzchnię planowanych garaży
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Knap
Osoba, która udostępnia informację: Małgorzata Knap
Data wytworzenia informacji: 03.02.2023 14:11:45
Data udostępnienia informacji: 03.02.2023 14:27:33
Data ostatniej aktualizacji: 03.02.2023 14:22:45
Rejestr zmian