Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacja nr CO.ZUZ.4210.134.2024.MSz Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 22.05.2024 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek złożony przez zakład KERA-MED Sp. z o.o., reprezentowany przez Pana Sebastiana Raudzisa w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych tj. likwidacji odcinka rowu przydrożnego długości 17 m oraz wykonania odcinka rowu przydrożnego długości 8 m dla zadania "Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Jesiennych Liści wraz ze skrzyżowaniem z ul. Krzanowicką w mieście Opole".

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 115
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR CO.ZUZ.4210.134.2024.MSz W SPRAWIE UDZIELENIA POZWOLENIA WODNOPRAWNEGO
Skrócony opis: Na wniosek KERA-MED Sp. z o.o.
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Heins
Osoba, która udostępnia informację: Joanna Heins
Data wytworzenia informacji: 29.05.2024 13:01:18
Data udostępnienia informacji: 29.05.2024 13:12:21
Data ostatniej aktualizacji: 29.05.2024 13:09:40
Rejestr zmian