Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Opole, dnia 05 września 2025r.

OŚR.6220.26.2025.MKU                                                                                                 

PREZYDENT MIASTA OPOLA

 działając zgodnie z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024r. poz. 1112 ze zm.), zwanej dalej ustawą ooś,   

podaje do publicznej wiadomości
informację,

że w dniu 5 września 2025r., po uzyskaniu wymaganych prawem opinii organów współuczestniczących w postępowaniu, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na prowadzeniu działalności zbierania odpadów makulatury (kod odpadu 150101) w pomieszczeniu magazynowym, zlokalizowanym w Opolu przy ul. Chabrów 50a, na terenie działki ewidencyjnej nr 1351, obręb Zakrzów.

Lokalizacja przedmiotowego przedsięwzięcia objęta jest granicami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu górniczego „Odra II” w Opolu (uchwała Rady Miasta Opola nr VIII/108/99 z dnia 22 kwietnia 1999r.) i zgodna jest z jego zapisami. Przedmiotowe przedsięwzięcie realizowane będzie na terenie oznaczonym na rysunku ww. planu symbolem PBSU, z przeznaczeniem na tereny baz, składów, magazynów, produkcji, usług z towarzyszącą zielenią.

Przedmiotowe postępowanie administracyjne prowadzone było na wniosek Pana Mieczysława Syldorfa, prowadzącego działalność gospodarczą pn. Skup Makulatury i Niszczenie Dokumentów Mieczysław Syldorf z siedzibą w Opolu przy ul. Grunwaldzkiej 3a.

Prezydent Miasta Opola jest organem właściwym miejscowo i rzeczowo do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia, a organami współuczestniczącymi w postępowaniu, opiniującymi i określającymi zakres ewentualnego raportu są:

  • Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Opolu, jako organ właściwy w zakresie ochrony środowiska;
  • Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu, jako organ inspekcji sanitarnej, powołany w celu ochrony zdrowia ludzkiego m.in. przed niekorzystnym wpływem szkodliwości i uciążliwości środowiskowych;
  • Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Opolu, jako organ właściwy w zakresie analizy gospodarki wodnościekowej.

Ponadto informuję, że z treścią ww. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz z dokumentacją sprawy (w tym z opiniami ww. organów) można zapoznać się w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności 7-8, pok. 320, tel. 77 45 11 876, e-mail: osr@um.opole.pl.

Z up. Prezydenta Miasta

Małgorzata Widuto

Z-ca Naczelnika Wydziału

Ochrony Środowiska i Rolnictwa

 

Treść decyzji udostępniono
w Biuletynie Informacji Publicznej

w dniu  5 września 2025r.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 15
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: Podanie do publicznej wiadomości informacji o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na prowadzeniu działalności zbierania odpadów opakowań tektury i kartonu (kod odpadów 15 01 01) w pomieszczeniu magazynowym przy ul. Chabrów 50a, na terenie działki ewidencyjnej 1351, obręb Zakrzów
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Magdalena Kucab
Osoba, która udostępnia informację: Magdalena Kucab
Data wytworzenia informacji: 05.09.2025 09:57:13
Data udostępnienia informacji: 05.09.2025 10:18:44
Data ostatniej aktualizacji: 05.09.2025 10:19:19
Rejestr zmian