Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacja nr GL.ZUZ.3.4210.10.2022.MS Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 17.05.2022 r., o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 07.01.2022 r., złożony przez pełnomocnika działającego na rzecz zakładu Apartamenty Barona sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 10, 00-656 Warszawa, w sprawie udzielenia pozwoleń wodnoprawnych, na wykonanie urządzenia wodnego w postaci wylotu kanalizacji deszczowej oraz na usługę wodną polegającą na odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych z terenu projektowanego osiedla w zabudowie wielorodzinnej w rejonie ul. Barona do urządzenia wodnego znajdującego się na działce nr 18 obręb Wójtowa Wieś w Opolu, będącą własnością Prezydenta Miasta Opola.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 108
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR GL.ZUZ.3.4210.10.2022.MS W SPRAWIE UDZIELENIA POZWOLEŃ WODNOPRAWNYCH
Skrócony opis: Na wniosek z dnia 07.01.2022 r., złożony przez pełnomocnika działającego na rzecz zakładu Apartamenty Barona sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 10, 00-656 Warszawa.
Osoba, która wytworzyła informację: Marcin Dykowski
Osoba, która udostępnia informację: Marcin Dykowski
Data wytworzenia informacji: 18.05.2022 13:15:49
Data udostępnienia informacji: 20.05.2022 08:01:42
Data ostatniej aktualizacji: 20.05.2022 08:01:37
Rejestr zmian