Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, 28.07.2022r.
OŚR.6220.36.2022.MK
ZAWIADOMIENIE
Prezydenta Miasta Opola
Działając na podstawie art. 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2021r. poz. 735 ze zm.), zwanej dalej ustawą Kpa, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz.U. z 2022r. poz. 1029 ze zm.),
zawiadamia się strony postępowania administracyjnego,
że wydana została decyzja nr OŚR.6220.36.2022.MK z dnia 27.07.2022r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi wraz z parkingiem”, realizowanego na działce nr 88/125, am 57, obręb Opole.
Przedmiotowe postępowanie administracyjne prowadzone było na wniosek ATLANTIS-DEWELOPER M.STEKERT SPÓŁKA KOMANDYTOWA, złożony przez pełnomocnika.
Stronami przedmiotowego postępowania jest wnioskodawca oraz podmioty, którym przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości zlokalizowanych na obszarze położonym w odległości 100 m od granicy terenu lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.
Informuję jednocześnie strony postępowania, iż od ww. decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Opola, w terminie do dnia 25 sierpnia 2022r. (włącznie).
Jednocześnie informuje się, że wydana decyzja oraz dokumentacja sprawy znajduje się w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8, pok. 324; tel. 77 45 11 819.
W celu zapoznania się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, prosi się o kontakt telefoniczny (tel. 77 45 11 819), mailowy (e-mail: osr@um.opole.pl) lub za pośrednictwem platformy PeUP i ePUAP.
z up. Prezydenta Miasta
Monika Czech-Tańczuk
Naczelnik Wydziału
Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 1005 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | Zawiadomienie stron postępowania administracyjnego o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi wraz z parkingiem”, realizowanego na działce nr 88/125, am 57, obręb Opole. |
Skrócony opis: | zawiadomienie stron postępowania administracyjnego o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi wraz z parkingiem”, realizowanego na działce nr 88/125, am 57, obręb Opole. |
Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Knap |
Osoba, która udostępnia informację: | Małgorzata Knap |
Data wytworzenia informacji: | 28.07.2022 12:40:57 |
Data udostępnienia informacji: | 28.07.2022 12:46:16 |
Data ostatniej aktualizacji: | 28.07.2022 12:46:04 |
Rejestr zmian |