Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacja nr CO.ZUZ.4210.19.2025.JB Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 21.01.2025 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 16.01.2025 r. złożony przez Panią Iwonę Dołżycką, pełnomocnika Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu, w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z części terenu cmentarza komunalnego w Opolu przy ul. 10 Sudeckiej Dywizji, wylotami kanalizacji deszczowej (W-1, W-2, W-3) oraz wylotem leżaka mnicha spustowego do rowu Rw-1 (km 4+73+4+37) i Rw-1.1 (km 0+65,8-3+00) na dz. 2716,2659,2655,2660 obr. Półwieś

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 36
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR CO.ZUZ.4210.19.2025.JB W SPRAWIE UDZIELENIA POZWOLENIA WODNOPRAWNEGO
Skrócony opis: Na wniosek Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Heins
Osoba, która udostępnia informację: Joanna Heins
Data wytworzenia informacji: 23.01.2025 15:50:05
Data udostępnienia informacji: 23.01.2025 16:29:47
Data ostatniej aktualizacji: 23.01.2025 16:29:20
Rejestr zmian