Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacja nr GL.ZUZ.3.4210.255.2022.MN Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 09.08.2022 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek nr ITGK-RIK.7021.2.49.2022 z dnia 03.08.2022 r. Urzędu Miasta Opole z siedzibą: 45-015 Opole, uk. Rynek 1A, w sprawie wygaszenia pkt. II i II decyzji Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie znak: GL.ZUZ.3.4120.95m.2020.AC z dnia 04.06.2022 r. udzielonej Gminie MIastu-Opole.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 60
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR GL.ZUZ.3.4210.255.2022.MN W SPRAWIE WYGASZENIA CZĘŚCIDECYZJI NR GL.ZUZ.3.4210.95M.2021.AC
Skrócony opis: na wniosek Urzędu Miasta Opola z siedzibą: 45-015 Opole, ul. Rynek 1A
Osoba, która wytworzyła informację: Piotr Makarowski
Osoba, która udostępnia informację: Piotr Makarowski
Data wytworzenia informacji: 09.08.2022 12:37:42
Data udostępnienia informacji: 09.08.2022 12:48:21
Data ostatniej aktualizacji: 09.08.2022 12:46:23
Rejestr zmian